پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام افشار

حوزه/ مدیر روابط عمومی حوزه علمیه قزوین از ساخت فیلم مستند زندگی نامه شهید حجت الاسلام جمشید آقاجانی با عنوان «استوانه های استقامت» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین عباس افشار در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید طلبه، حجت الاسلام آقاجانی به ساخت فیلم مستندی از زندگی نامه این روحانی مبارز و شجاع در حوزه علمیه قزوین خبر داد و گفت: روحانیت در دوران دفاع مقدس فعالیت های ارزشمند و ماندگاری داشتند که امروز وظیفه همه هنرمندان و رسانه ها این است که نقش این ستارگان درخشان حوزه علمیه را به خوبی به تصویر کشیده شود.

وی افزود: روحانیت در تقویت روحیه و بنیه دفاعی رزمندگان و خنثی کردن توطئه های دشمن نقشی ارزنده داشت و رزمندگان دلاور و شجاع ما با روحیه مثال زدنی در کنار روحانیت نگذاشتند یک وجب از این خاک به تصرف دشمن درآید.

ساخت فیلم مستند 20 دقیقه ای

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه قزوین به ساخت این فیلم مستند 20 دقیقه ای اشاره کرد و بیان داشت: پس از شناسایی این شهید بزرگوار از سوی گروه تفحص، کار جمع آوری عکس ها و یا تصاویر و دست نوشته های به جا مانده از این شهید بزرگوار روحانی را جمع آوری نموده که مراحل ساخت و تصویربرداری از بستگان این شهید انجام شده و این فیلم در مراحل پایانی  قرار دارد.

رونمایی از  مستند شهید آقاجانی در هفته دفاع مقدس

حجت الاسلام افشار تصریح کرد: تصویربرداری از محل زندگی این شهید و مصاحبه خواهران و برادران ، همرزمان این شهید بخشی دیگر از این فیلم مستند است که انشالله در ایام دفاع مقدس این فیلم رونمایی خواهدشد.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه قزوین همچنین از برگزاری نمایشگاه عکس در رابطه با روحانیت حوزه علمیه قزوین در جبهه های حق علیه باطل،‌ همزمان با  هفته دفاع مقدس در یکی از مدارس حوزه علمیه این شهر خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha