پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ابراهیمی

مدیر موسسه خطابه امیر بیان استان لرستان تصریح کرد: انس با قرآن از مولفه های موفقیت طلاب در امر تبلیغ محسوب می شود .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان؛حجت الاسلام ابراهیمی، عصر امروز در اردوی فرهنگی تفریحی طلاب مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر، با تبریک اعیاد قربان و غدیر، گفت: شب و روز عرفه فرصتی مغتنم برای بهره گیری معنوی و راز و نیاز خالصانه با خدای تعالی است.

وی با بیان این که طلاب باید با خلوص نیت و تهذیب نفس به قرائت قرآن و ادعیه انس داشته باشند، افزود: امشب فرصت بی نظیر برای احیاء شب عرفه است که طلاب باید از این فرصت نهایت بهره را برای تهذیب نفس و ارتقای معنویت داشته باشند.

دعایغرفه اوج  راز و نیاز خالصانه با پروردگار است

مدیر موسسه خطابه امیر بیان استان لرستان با اشاره به این که عرفه دعای منتسب به امام حسین (ع) است، خاطر نشان کرد: دعای روحبخش غرفه اوج بندگی و راز و نیاز خالصانه را با پروردگار جهانیان به نمایش می گذارد .

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به این که هر کس امشب، اعمال شب عرفه را با خلوص نیت انجا دهد، فردا با خلوص نیت بیشتری این دعا را قرائت خواهد نمود، یادآور شد : شایسته است مومنان و شیعیان احیاء شب زنده داری شب عرفه را نیز به جا آورند.

شاخصه های موفقیت طلاب در امر تبلیغ

وی با بیان این که انس با قرآن و ادعیه وارده در منابع دینی و شیعی از شاخصه های موفقیت طلاب در امر تبلیغ است، گفت: طلاب باید به صورت روزانه با قرائت، تدبر و دقت در تفسیر قرآن در جهت تهذیب نفس و ارتقاء معنویت دورنی خود کوشا باشند.

مدیر موسسه خطابه امیر بیان استان لرستان در پایان بهره گیری تبلیغی موثر و کارآمد در فضای مجازی را به صورت هدفمند، از دیگر رسالت هی طلاب و مبلغان برشمرد و بیان داشت: طلاب باید به صورت هدفمند،منسجم و با برنامه ریزی در راستای تبلیغ،تبیین و نهادینه سازی فرهنگ دینی در جامعه همت خود را به کار گیرند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha