شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دکتر واعظی با آیت‌الله العظمی نوری همدانی دیدار

حوزه/واعظی با اشاره به تلاش دولت برای حل مشکلات مردم و عمل به منویات رهبری و مراجع عظام تقلید خواستار دعای خیر این بزرگان برای دولتمردان برای موفقیت در دولت جدید شد.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری حوزه، محمود واعظی عصر چهارشنبه در دیدار با آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید با ذکر این مطلب که  امیدواریم دولت دوازدهم مورد رضایت امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم قرار داشته باشد، گفت: نقاط ضعف و قوت دولت یازدهم احصاء شده و به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف و تبدیل  آنها به نقاط قوت هستیم.

وی افزود: در دولت یازدهم در برخی امور موفقیت های خوبی داشتیم، اما در برخی نقاط نیز باید بهتر کار کنیم؛ بحمدالله در دولت یازدهم با کمک همه نهادهای امنیتی و نظامی، قوه قضاییه، مجلس شورای اسلامی و همه دلسوزان موفق شدیم که فضای آرامتری را در کشور ایجاد کنیم و این مساله با توجه به شرایط منطقه باید در نظر گرفته شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور بیان کرد: مساله اقتصاد مقاومتی و حل مشکلات اقتصادی مردم از مهمترین دغدغه های رهبر انقلاب، مراجع عظام و دولت مردان است.

وی گفت: می دانیم که قشری از جامعه در معیشت خود با مشکلاتی مواجه اند و برای برطرف کردن این مشکل، لازم است که رونق اقتصادی در کشور ایجاد شده و مشکل بیکاری جوانان به خوبی برطرف شود.

واعظی یادآورشد: اولویت دولت دوازدهم رفع مشکلات معیشتی مردم است؛همه ظرفیت ها و امکانات در کشورمان باید در راستای برطرف کردن مشکلات اقتصادی بوده و هنر ما باید این باشد که پس از انتخابات، رقابت ها را به رفاقت ها تبدیل کنیم و با حضور و مشارکت سه قوه و همه افراد متخصص و دلسوز مشکلات را کاهش دهیم.

رئیس دفتر رئیس جمهوری بیان کرد: به طور قطع دولت نیازمند دعای خیر و رهنمودهای ارزشمند علما و مراجع عظام تقلید است تا گام های موثری را در جهت پیشرفت و رونق اقتصادی در کشور برداشته شود و بدانیم که موفقیت دولت، موفقیت نظام اسلامی خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha