پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت:در هفته دفاع مقدس مدارس علمیه استان و با هماهنگی با سازمان بسیج طلاب و روحانیون ومدیریت حوزه علمیه ۴۰ برنامه فاخربرگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس در مدارس علمیه استان قزوین به رشادت های ماندگار و فراموش نشدنی رزمندگان و شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هفته دفاع مقدس  یاداور رشادت های  فرزندان انقلاب اسلامی در میدان جهاد و شهادت و مبارزه با استکبار جهانی خاطره‌ای فراموش ناشدنی برای ملت ایران بوده و هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا از رشادت‌های فرزندان امام و انقلاب تجلیل نماییم.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین افزود: راه و سیره شهدا الگوی ارزنده ای برای نسل آینده خواهد بود و  باید با تجدید میثاق با آرمانهای امام و شهدا و تقویت روحیه نشاط و شادابی و توسعه تفکر بسیجی در جامعه بویژه طلاب جوان در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره و رشادت های رزمندگان دفاع مقدس تلاش کرد.

وی اظهار کرد: پس از سالیان دراز تجاوزات رسمی و غیر رسمی اجانب به سرزمین مقدس ایران که بعضا باعث از دست رفتن بخش وسیعی از سرزمین مان شد، دشمنان قسم خورده بشریت و ایران عزبز به خیال خام اشغال وطن، این بار در چهره منحوس حزب بعث عراق به خاک کشور عزیزمان تجاوز کردند ، اما رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام مانع از این شد تا ذره ای از خاک مقدس مان در اختیار  دشمن متجاوز قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین تصریح کرد: این دوران گویای مقاومت و مظلومیت ملتی است که با رهبری داهیانه حضرت امام (ره) و  ایمان و توکل بر خداوند متعال و رشادت های سربازان اسلام برگ زرینی را در تاریخ ثبت نمودند.

حجت الاسلام مصطفایی به برگزاری 40 برنامه فاخر در مدارس علمیه قزوین در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: غبار روبی گلزار شهدا و  تجدید بیعت با شهدا با حضور کلیه طلاب وروحانیون حوزه علمیه قزوین، دیدار باخانواده شهدای طلاب وروحانی ، برگزاری مسابقات ورزسی به مناسبت این هفته  وپیاده روی خانواده، برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس بخشی از برنامه های این هفته در حوزه علمیه می توان نام برد.

وی به دیدار با پیشکسوتان روحانیت در دوران دفاع مقدس اشاره و بیان داشت: در این دهه در نظر داریم که با پیشکسوتان روحانیت استان در دوران هشت سال دفاع مقدس دیدار داشته واز این عزیزان جهت بازگویی خاطرات آن دوران حماسه وایثار برای نسل جدید طلاب در مدارس علمیه تبیین نمایند.

حجت الاسلام مصطفایی به رونمایی کتاب خاطرات رزمندگان قشر روحانیت استان قزوین در این هفته دفاع مقدس خبر داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha