جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رهبر حزب کارگر انگلستان عید قربان را به مسلمانان جهان تبریک گفت

حوزه/ جرمی کوربین رهبر حزب کارگر در انگلستان، طی پیامی در اینترنت عید سعید قربان را به مسلمانان سرتاسر انگلستان و دنیا تبریک گفته و از پشتوانه دینی این عید اسلامی و پیامی که به جهانیان می‌رساند، قدردانی کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از 5pillarsuk، رهبر حزب کارگر انگلستان طی پیامی عید قربان را به مسلمانان سرتاسر جهان تبریک گفت. جرمی کوربین رهبر حزب کارگر انگلستان که برای نخست وزیری انگلستان با ترزا می رقابت می‌کند، طی پیامی در صفحه فیس بوک خود در رابطه با تبریک عید سعید قربان نوشت: من قصد دارم از همین جا عید را به مسلمانان انگلستان و سراسر جهان تبریک بگویم.
وی در رابطه با اهمیت این عید سعید برای تمامی مردم نوشت: در طول دوران حج، مسلمانان از سراسر جهان گردهم جمع می‌شوند تا هم برای بشریت دعا کنند، هم بر روی خودشان تاثیر گذار باشند و هم اینکه یادی از حضرت ابراهیم (ص) کرده باشند. امروز مسلمانان این روایت تاریخی را هر ساله به جهانیان یادآوری می‌کنند. پیامی که آن‌ها می‌خواهند برسانند، پیام محبت و شفقت نسبت به نیازمندان و به اشتراک گذاری آنچه داریم با دیگران است.
کوربین نوشت: این ارزش‌ها امروزه بیش از پیش مهم هستند. ما باید در اجتماعات‌مان متحد شویم و به عنوان یک جامعه یکسان، قدرت‌مان را از انسانیت مشترکی که داریم به دست بیاوریم. 
وی در ادامه افزود: امسال من سرتاسر کشور سفر کرده و از مساجد زیادی بازدید به عمل آوردم. من کارهایی را که مسلمانان برای اجتماعات‌شان انجام می‌دهند دیده‌ام. داوطلب شدن آن‌ها برای بانک‌های غذایی، مراکز اجتماعی و حمایت آن‌ها از خانواده‌های خسارت دیده در برج گرینفول همگی جلوه‌هایی از فعالیت‌های مسلمانان هستند و این روح واقعی عید مسلمانان است.
من از جانب خود و حزب کارگر این عید را به شما مسلمانان تبریک می‌گویم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha