پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین صفی خانی

حوزه/ رئیس اداه تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این که بحث امامت یکی از مهمترین موضوعاتی است که طلاب و روحانیون باید آن را تبیین کنند، گفت: عید غدیر فرصت مناسبی برای انتقال مفاهیم ناب اسلام محمدی (ص) است و باید از این فرصت ارزشمند نهایت بهره را ببریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام موسی صفی خانی صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی اعزام مبلغین و روحانیون به مناطق شهرستان قزوین وروستاها ضمن تبریک دهه ولایتT گفت: در زیارت جامعه کبیره داریم که هر کسی ولایت اهل بیت(ع) را بپذیرد، ولایت خدا را پذیرفته و هر کسی با آنها دشمنی ورزد با خدا دشمنی کرده است.

وی ولایت را تکمیل رسالت پیامبر(ص) خواند و افزود: این نشان از جایگاه رفیعی دارد که باید به آن توجه نماییم و اگر امروز اختلاف نظری در جامعه مسلمین وجود دارد ناشی از عدم توجه به جایگاه امامت و ولایت است.

رئیس اداه تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این که بحث امامت یکی از مهمترین موضوعاتی است که طلاب و روحانیون باید آن را تبیین کنند، ادامه داد: عید غدیر فرصت مناسبی برای انتقال مفاهیم ناب اسلام محمدی(ص) است و باید از این فرصت ارزشمند نهایت بهره را ببریم.

حجت الاسلام صفی خانی به اعزام 45  مبلغ به مناطق مختلف  و روستاهای شهرستان قزوین اشاره کرد و بیان داشت: در ایام دهه ولایت،مبلغین اعم از روحانیون مستقر، بومی و اعزامی در شهرها، بخش ها و روستاها به فعالیت تبلیغی می پردازند.

وی افزود: برگزاری نمازجماعت، بیان احکام، تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال، سخنرانی پیرامون مناسبت های دهه ولایت، بیان سیره عملی و فضایل اهل بیت به‌ویژه امام علی و امام هادی(ع) و تبیین و تحلیل منطقی واقعه غدیرخم با تأکید بر استفاده از آیات قرآن کریم، احادیث و روایات از جمله برنامه های تبلیغی مبلغین در این ایام می باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha