جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام یوسف جمالی -مدیر حوزه خواهران بوشهر

حوزه/ حجت الاسلام جمالی بر ضرورت تبلیغ مجازی تاکید کرد و گفت: فضای مجازی آسیب‌ها و مزایایی دارد، ولی این آسیب‌ها نباید ما را از این فرصت ارزشمند برای ابلاغ پیام اسلام ناب محروم کند.

به گزارش به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی به همراه معاونان مدیریت حوزه علمیه بوشهر، از مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) بوشهر بازدید و با کادر مدرسه دیدار و گفتگو کردند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در این بازدید در جمع کادر این مدرسه گفت: برنامه مختلف در حوزه باید بر محوریت تهذیب نفس و خودسازی اجرا شود.

وی ادامه داد: شهید حججی‌ها پرورش یافته تفکر اخلاص مدار و ولایتمدارانه است و حتی در اسارت دشمن با این که می‌داند به قتلگاه می‌رود، ولی مانند یک فرمانده گام برمی‌دارد، این امر نتیجه تهذیب و خودسازی است.

حجت الاسلام جمالی با اشاره به این که جامعه امروز ما وضعیت حساسی را تجربه می کند و تلاش مضاعف روحانیت را می‌طلبد، ابراز داشت: باید در پارک‌ها و فضاهایی که خانواده‌ها حضور پیدا می‌کنند، مشاورین حوزه علمیه خواهران حضور داشته باشند، ما نمی‌توانیم منتظر بمانیم که یک‌نفری در مسجد بیایید پایی منبر ما، باید بین مردم برویم و درباره مشکلات آن‌ها مشاوره دهیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح مشاوره خانواده در پارک‌ها و فضاهای عمومی که از سال گذشته شروع و با استقبال خانواده ها مواجهه شد، در آینده نزدیک دوباره راه‌اندازی و توسعه پیدا می‌کند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر به مسئله فضای مجازی اشاره کرد و گفت: تبلیغ در فضای مجازی از دیگر فعالیت هم مهم و اثرگذار است که حوزه خواهران و طلاب خواهر استان بوشهر در این عرصه فعال هستند.

حجت الاسلام جمالی یادآور شد: فضای مجازی آسیب‌ها و مزایایی دارد، ولی این آسیب‌ها نباید ما از این فرصت ارزشمند برای ابلاغ پیام اسلام ناب محروم کند.

مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی را از اولویت های حوزه خواهران برشمرد و افزود: توجه مقوله پژوهش نیز از دیگر برنامه های در دستور کار است.

انتهای پیام

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha