پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام میرباقری

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین میرباقری تاکید کرد: مسؤولان باید بیش از گذشته تلاش و کوشش کنند تا عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد بیش از گذشته در جامعه پای بگیرد و وظیفه مسئولان خدمت به مردم و جلوگیری از فساد و گسترش عدالت در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدمهدی میرباقری، امروز در جمع شمار زیادی از مردم و مسؤولان شهرستان شاهرود، با بیان اینکه اراده خداوند متعال بر این است که دین اسلام و سنت پیامبر اکرم (ص) بر همه ادیان و مذاهب ارجحیت پیداکرده و غلبه کند، اظهار داشت: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مقدمه‌ای برای انقلاب جهانی دین اسلام است.

نماینده مردم استان البرز در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهیدان انقلاب اسلامی برای اقامه دین اسلام تحت پیشوایی امام زمان (عج) خون دادند، تصریح کرد: شهیدان انقلاب اسلامی جهاد کردند و خون دادند تا به‌واسطه انقلاب اسلامی یک گام به ظهور امام زمان (عج) نزدیک شویم.

وی با اشاره به اینکه خون شهیدان انقلاب اسلامی سبب پیروزی و گسترش اسلام می‌شود، افزود: اگر از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی می‌پرسیدند که به چه علت این‌همه خون داده‌اید، امام خمینی (ره) جواب می‌دادند که انقلاب اسلامی مقدمه انقلاب جهانی اسلام است و این‌گونه خون دادن‌ها ارزش دارد و بالاترین و باارزش‌ترین معامله، معامله با خداوند متعال است.

حجت الاسلام والمسلمین میرباقری با اشاره به اینکه در 40 سال گذشته نیمی از عالم را کمونیست‌ها فراگرفته بودند که انبیاء الهی را ضد عدالت اجتماعی معرفی می‌کردند، خاطرنشان کرد: امروز باید مشاهده کرد که آن کمونیست‌ها کجای نقطه عالم هستند و امروز حذف و ناپیدایی این قشر به‌واسطه رشادت‌ها و جهادها و خون‌های شهیدان است.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) فرمودند که «آمریکا شیطان بزرگ است»، افزود: تضعیف قدرت و جایگاه آمریکایی‌ها در منطقه، به‌واسطه مقاومت و ایستادگی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس فرهنگستان علوم اسلامی قم با اشاره به اینکه امروز اسلام ناب در منطقه در حال نشر و گسترش است، گفت: دشمنان با راه‌اندازی گروه‌های تروریستی نظیر داعش، طالبان و القاعده و... قصد داشتند تا دیدگاه عالم را نسبت به دنیای اسلامی تغییر دهند، اما حقانیت مکتب اهل‌بیت (ع) امروز به عالم ثابت‌شده است و جبهه اسلام به برکت خون شهیدان در حال گسترش است.

وی با بیان اینکه مقاومت، ایستادگی، استقامت و صبوری در سختی‌ها و مشکلات به نفع اسلام و مکتب ناب اهل‌بیت (ع) است، تصریح کرد: پایان کار مقاومت، ایستادگی، استقامت و صبوری در سختی‌ها، آسانی است و نهایت و غایت کار اگر شهادتی مانند خون دادن امام حسین (ع) و یارانش باشد نیز بسیار با ارزش است.

حجت الاسلام والمسلمین میرباقری با اشاره به اینکه مقاومت، ایستادگی، استقامت و صبوری در سختی‌ها توسط ما در فرهنگ عاشورایی ریشه دارد، افزود: مقاومت، ایستادگی و استقامت ما در مشکلات ریشه در فرهنگ ناب حسینی دارد و باید این فرهنگ ناب را قدر بدانیم و در این راه ثابت‌قدم گام برداریم.

عضو خبرگان رهبری با تأکید بر تلاش بیش‌ از پیش مسئولان در راستای خدمت‌رسانی به مردم، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید بیش از گذشته تلاش و کوشش کنند تا عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد بیش از گذشته در جامعه پای بگیرد و وظیفه مسئولان خدمت به مردم و جلوگیری از فساد و گسترش عدالت در جامعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha