پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله العظمی مظاهری در دیدار اعضای شورای شهر اصفهان

حوزه/ همان طور که خدمت به مردم، ثواب فراوانی دارد، کوتاهی در خدمت، بی‌اعتنایی و ایجاد بن‌بست و کارشکنی در امور آنان، موجب غضب الهی است و عذاب اخروی به همراه خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حضرت آیت‌الله مظاهری، در دیدار رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر اهمیّت جایگاه شوراهای شهر در عرصۀ خدمت‌رسانی به مردم و اصلاح و تنظیم امور شهری و شهرداری، گفتند: خدمت به خلق خدا و رسیدگی به نیازهای مردم در تعالیم قرآن و عترت ارزش والایی دارد.

معظم له، مسئولیّت در نظام جمهوری اسلامی را، امتحان خدمت به ملّت و مسئولان را خادمان مردم دانسته و با بیان برخی از آیات و روایات مربوط به خدمت به انسان‌ها، تأکید کردند: همان طور که خدمت به مردم، ثواب فراوانی دارد، کوتاهی در خدمت، بی‌اعتنایی و ایجاد بن‌بست و کارشکنی در امور آنان، موجب غضب الهی است و عذاب اخروی به همراه خواهند داشت.

ایشان در ادامۀ بیانات خود بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام بین اعضای شورای شهر، شهردار و همۀ مدیران شهری تأکید کردند و افزودند: شهرداری برای موفّقیت در برنامۀ خدمت‌رسانی به مردم و پیشبرد اهداف متعالی شهر، به کمک و یاری فکری و عملی اعضای شورای شهر نیاز دارد و اگر اعضای شورا با دلسوزی، به نقاط قوّت فعالیّت‌های شهرداری توجه کرده و اشکالات و نواقص را با نظارت آگاهانه و تذکّر دلسوزانه و با خیرخواهی برطرف نمایند، همگی در عرصۀ خطیر خدمت به مردم موفق خواهند شد.

حضرت آیت‌الله  مظاهری با اشاره به اینکه خطیر بودن مسئولیّت و تعهّد در قبال مردم و رأی دهندگان، اقتضاء دارد تا اعضای م شورای شهر و سایر مسئولان شهری، اخلاص و تقوا را در تمام مواضع و اقدامات خود رعایت نمایند، استمداد دائمی از هدایت و توفیق الهی را ضروری برشمردند و تصریح کردند: همه باید برای برخورداری از هدایت الهی، خود را در معرض آن واقع کنند و با استمداد از پروردگار متعال و با دعا و توسّل، خود را مشمول هدایت و توفیقات خداوند سازند.

این مرجع تقلید خطاب به اعضای شورای شهر گفتند: اگر شما بتوانید با خدمت به مردم، گره‌ای از  مشکلات آن‌ها باز کرده و دل آنها را شاد کنید و به اندازۀ توان، نارسایی‌های موجود را رفع کنید، ارزش و ثواب آن بنابر تصریح روایات اهل‌بیت«سلام‌الله‌علیهم» از حج و عمرۀ مقبول بالاتر است.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha