جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام اسلامی

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، دستگیری از محرومین و نیازمندان را با اولویت حفظ کرامت آنها مورد تاکید قرار داد و گفت: نباید اجازه داد شخصیت و کرامت نیازمندان خدشه‌دار شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، امروز در دیدار با جمعی از مدیران ومسئولین نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین که در دفتر امام جمعه تاکستان انجام شد، ضمن تاکید خدمت به محرومین جامعه گفت: کمیته امداد کار خود را باید برمبنای فعال سازی و توانمند سازی مددجویان قرار دهد و این مهم را به صورت عملی در رویکرد کاری این نهاد مشاهد شود.

از انفاق کم خجالت نکش که غیر آن محرومیت است

عضو شورای حوزهعلمیه قزوین افزود: احسان و نیکوکاری را همیشه نصب العین زندگی خودمان قرار دهیم و بر طبق سخنان حضرت امیر امیرالمومنین(ع) از انفاق کم خجالت نکش که غیر آن محرومیت است.

امام جمعه شهرستان تاکستان دستگیری از محرومین و نیازمندان را با اولویت حفظ کرامت آنها مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: نباید اجازه داد شخصیت و کرامت نیازمندان خدشه‌دار شود.

فقر مالی فرزندان جامعه اسلامی را از تحصیل باز ندارد

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ضمن دعوت از تمام مردم استان برای مشارکت در برگزاری جشن عاطفه‌ها، تصریح کرد: نباید اجازه داد فقر مالی و نبود امکانات مادی فرزندان جامعه اسلامی را از تحصیل بازدارد.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین بیان داشت: خدمت به محرومین و نیازمندان بالاترین توفیق الهی است،  تصریح کرد: هرگاه توانستیم با تغییر رویکرد باعث محرومیت زدایی شویم، بدانیم که این کار را به طور صحیح انجام داده ایم.

وی افزود: شاخص کار و تلاش در کمیته امداد رسیدگی به مددجویان است؛ کار و خدمت برای مددجویان هیچ منتی ندارد و در واقع سراسر کار ما باید خدمت به مددجو باشد و جلب رضایت مددجو ارزش دارد، زیرا این رضایت مددجواست که در درگاه الهی اهمیت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی تصریح کرد: ما باید بکوشیم که نتیجه کار و تلاش در  ارتقای زندگی محرومان و نیازمندان ملموس باشد؛ خدمات به مددجویان باید اولویت بندی شده و براساس نیازهای ضروری و فوریت های لازم اقدام شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha