جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
غدیر

حوزه/ حجت الاسلام کارگر، برگزاری پانزدهمین همایش بین المللی «غدیر از دیدگاه اهل سنت»، را جلوه ای از وحدت امت اسلامی خواند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام  کارگر، پیش از ظهر امروز در افتتاحیه پانزدهمین همایش بین المللی «غدیر از دیدگاه اهل سنت»، ضمن ارائه گزارشی اجمالی از روند برگزاری این همایش، اظهار داشت: از این که همه نهادهای کلان شهر تبریز ما را در برگزاری هرچه باشکوه تر این همایش بین المللی یاری نموده اند، تقدیر و تشکر می کنیم.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از فعالیت های مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی المصطفی، خاطرنشان کرد: مرکز آموزش زبان، با بیش از 3 دهه فعالیت برای طلاب از ملیت های مختلف جهان، در حوزه آموزش زبان و معارف اسلامی فعالیت می کند.

رئیس مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی به گستره دانش آموختگی دانش پژوهان این مرکز اشاره کرد و افزود: در حال حاضر بیش از 920 طلبه و دانش‌پژوه در مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی در حال تحصیل بوده، بیش از 130 نفر از اساتید در این مجموعه علمی و آموزشی فعالیت می کنند.

وی افزود: تاکنون بیش از ۲۰ هزار نفر از طلاب غیر ایرانی از ۱۱۳ کشور از امرکز آموزش زبان و معارف اسلامی فارغ التحصیل و برای تبلیغ اسلام راهی کشورهای خود شده اند.

حجت الاسلام  کارگر همچنین ضمن ابلاغ سلام آیت الله اعرافی به این همایش بین المللی، پیام رئیس جامعه المصطفی به این همایش را قرائت کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha