شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام عادل

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به این که جهان استکبار با استفاده از رسانه‌ها و فضاهای مجازی، تغییر در فرهنگ و سبک زندگی مردم به ویژه خانواده‌ها را در دستور کار قرار داده است، گفت: تغییر فرهنگ زنان در خانواده به عنوان پایه اصلی خانواده از برنامه‌های مهم دشمنان در عرصه تهاجم فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام غلامرضا عادل، امروز در جمع ائمه جماعات بقاع مذهبی و مسئولین فرهنگی استان ضمن تبریک دهه ولایت و امامت، به موضوع سبک زندگی اسلامی اشاره کرد و گفت: باید با استفاده از ظرفیت مساجد، سبک زندگی اسلامی را ترویج دهیم.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین  ادامه داد: برای رسیدن به  سبک زندگی مطلوب قرآنی باید تلاش کنیم تا قرآن در زندگی مردم رواج پیدا کند و بین مردم و قرآن پیوندی ناگسستنی ایجاد شود تا شاهد باشیم که همنشینی با قرآن در خانواده‌ها نیز رواج پیدا کند.

وی با اشاره به این که جهان استکبار با استفاده از رسانه‌ها و فضاهای مجازی، تغییر در فرهنگ و سبک زندگی مردم به ویژه خانواده‌ها را در دستور کار قرار داده است، ابراز داشت:  تغییر فرهنگ زنان در خانواده به عنوان پایه اصلی خانواده از برنامه‌های مهم دشمنان در عرصه تهاجم فرهنگی است، لذا ترویج و تبیین سبک زندگی اسلامی باید در دستور کار رسانه‌ها قرار بگیرد.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین تصریح کرد: دور شدن از سبک زندگی اسلامی مشکلات فراوانی را در جامعه ایجاد و زمینه بسیاری از منکرات را فراهم کرده است.

حجت الاسلام  عادل اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در جامعه وجود دارد، کمبود مهارت های زندگی است و نیاز است در درون مسجد، دانش و مهارت زندگی به مجموعه مخاطبان آموزش داده شود و این امر مهم و رسالت باید به دست کسی سپرده شود که توان پردازش این موضوع را دارد و کتب مرتبط با این موضوع را مطالعه کرده است.

حجت الاسلام عادل خاطرنشان کرد: در فعالیت مسجد باید انقلابی رخ دهد تا مردم احساس کنند می شود مسجد را مأمن قرار دهند، بنابراین باید چاشنی کار را اخلاق قرار داده و اجازه داده شود همه دیدگاه ها در مسجد جمع شوند و از این ظرفیت استفاده شود و دغدغه های مقام معظم رهبری را کاهش دهیم و این امر هم با همکاری و همراهی همگان محقق می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha