جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست خبری مراسم آغاز سال تحصیلی جدید جامعه‎المصطفی(ص)

حوزه/ مراسم آغاز سال تحصیلی جامعه‎المصطفی العالمیه(ص) با حضور علما و بزرگان حوزه پنجشنبه هفته جاری در قم برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حمیدرضا قلی زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به آغاز سال تحصیلی الصمطفی(ص) گفت: مراسم آغاز سال تحصیلی المصطفی(ص) پنجشنبه این هفته برگزار می شود و در آن از 44 نفر از طلاب ممتاز المصطفی در مقاطع مختلف تحصیلی و نیز موسسه مکتب نرجس(س) مشهد، به عنوان واحد نمونه مدارس پیوسته ویژه خواهران المصطفی(ص)، تجلیل به عمل می‎آید.
وی افزود: مراسم آغاز سال تحصیلی 96-97 جامعه المصطفی(ص) با حضور علما و فضلا و طلابی از سراسر جهان برگزار می‎شود.
حمیدرضا قلی زاده گفت: این مراسم با حضور و سخنرانی آیت‎الله اعرافی، رئیس جامعه المصطفی(ص) و آیت‏ الله مقتدایی رئیس هیئت امنا و عضو شورای عالی حوزه‎های علمیه برگزار می شود.
مدیرکل امور تحصیل جامعه‎المصطفی(ص) تصریح کرد: این مراسم از ساعت 10 تا 12 روز پنجشنبه 16 شهریورماه در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.
وی گفت: با توجه به عزم راسخ المصطفی(ص) در زمینه توسعه امور آموزشی و مرجعیت علمی این نهاد که از ابتدای شکل گیری این نهاد لحاظ شده، شعار امسال نیز «تحول نظام آموزشی و مرجعیت علمی جامعه‎المصطفی(ص)» نامگذاری گردیده است.
313/21

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha