جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رضایی

حوزه/ سرپرست تبلیغات اسلامی خراسان با بیان اینکه باید به طور مطلوبی به برنامه های غدیر پرداخته شود، افزود: جایگاه غدیر باید در طول سال با کارهای فرهنگی جدید و نو در جامعه نهادینه شود، یکی از این راهکارها معرفی غدیر در قالب هنرهای نمایشی و گرافیکی است.

به گزارش خبرنگار حوزه از بیرجند، حجت الاسلام  احمد رضایی، پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد شئون فرهنگی استان با بیان اینکه باید برای احیای فرهنگ امامت و ولایت همواره تلاش شود، گفت: اگر به مسئله غدیر مانند عاشورا پرداخته می شد، وضعیت به نسبت امروز متفاوت بود، چرا که ثمره غدیر، ‌عاشوراست.

وی با بیان اینکه عاشورا مسیر راه غدیر است، اظهار کرد: بین غدیر، عاشورا و ظهور پیوند ویژه ای است، چرا که عاشورا مسیر و راه ولایت را روشن کرده است.

حجت الاسلام رضایی با تاکید بر اینکه مسئله غدیر نباید کم رنگ شود، افزود: عاشورا فضایی را ایجاد کرده تا حامیان غدیر بیشتر به این مباحث بپردازند. در کتاب های مختلف اهل سنت و شیعه به مورد فضایل امام علی (ع) پرداخته شده که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید به طور مطلوبی به برنامه های غدیر پرداخته شود، افزود: جایگاه غدیر باید در طول سال با کارهای فرهنگی جدید و نو در جامعه نهادینه شود، یکی از این راهکارها معرفی غدیر در قالب هنرهای نمایشی و گرافیکی است.

وی با اشاره به پیش رو بودن محرم بیان کرد: باید به آسیب های احتمالی در عزاداری در این ماه با برکت نیز توجه شود، تا علاوه بر شور به بصیرت عاشورایی در جامعه برسیم.

سرپرست تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به هفته دفاع مقدس افزود: راه شهدا ادامه عاشوراست و می توان در هفته دفاع مقدس جلوه های از فرهنگ عاشورایی را به تصویر کشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha