جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 425371
۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹
پذیرش رشته های« فقه تخصصی نظام ساز»

حوزه/ موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) تهران، از بین طلاب و روحانیون واجد شرایط، در رشته های فقه تخصصی نظام ساز دانش پژوه می پذیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) تحت اشراف استاد علی اکبر رشاد، از میان طلاب و روحانیون واجد شرایط، برای تحصیل در رشته های تخصصی فقه پذیرش می کند.

رشته های فقه تخصصی نظام ساز شامل «فقه السیاسه»، «فقه البنک»، «فقه الاقتصاد»، «فقه القضاء» و «فقه الاطعمه و الاشربه» و محورهای عمومی شامل «فلسفه اصول»، «فلسفه علوم انسانی اسلامی»، «فلسفه دین» و «فلسفه فقه» می شود.

اتمام سطوح حوزوی و اشتغال به درس خارج، قبولی در مصاحبه علمی و برخورداری از استعداد کافی جهت انجام تحقیق و پژوهش از شرای ط ثبت نام اعلام شده است

علاقمندان می توانند برای ثبت نام تا ۲۰ شهریورماه به موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا (ع) به نشانی تهران، خیابان شهید آیت الله مصطفی خمینی(ره)، روبروی بیمارستان سپیر مراجعه کنند.

همچنین برای کسب اطلاع بیشتر با تلفن تماس موسسه 33900910-021 داخلی ۱۰۵ و یا از طریق پیامک ۰۹۳۸۱۵۰۴۲۷۷ ارتباط برقرار کرده و یا به پایگاه حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران به نشانی  http://www.hzer.ir مراجعه نمایند.

                            

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha