سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام نوفرستی

حوزه/ قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه شهدای ۱۷ شهریور زمینه ساز حاکمیت اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی شدند، گفت: در پیروزی انقلاب موج مردمی، حق طلبی، حق خواهی و معرفت به امام(ره) و ولایت کاملاً مشاهده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی در مراسم یادبود شهدای ۱۷ شهریور در مدرسه علمیه تخصصی امیرالمومنین(ع)، اظهار داشت: شهدا بستری را برای تحول عظیم در سطح کشور فراهم کرده و پیام را به جهان منتقل ساختند.

وی با بیان اینکه شهدای 17 شهریور زمینه ساز حاکمیت اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی شدند، افزود: در پیروزی انقلاب اسلامی و حرکت شهدای 17 شهریور موج مردمی، حق طلبی، حق خواهی و معرفت به امام و ولایت مشاهده شد.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: شهدا شعله انقلاب اسلامی را بر افروختند و زمینه ساز گسترش اسلام در جامعه شدند،‌ که ما باید ادامه دهند راه آنان باشیم.

واقع ۱۷ شهریور تحولی عظیمی را در سطح کشور ایجاد کرد

 حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به اینکه 17 شهریور تکرار عاشورا بود و شهدای ما ادامه دهنده راه شهدای کربلا هستند، گفت: شهدای 17 شهریور شعله انقلاب را برافروختند و بستر را برای تحول عظیم در سطح کشور فراهم کردند.

وی افزود: نه تنها دولت به عنوان سیستم اجرایی نظام بلکه قوای سه گانه و مجموعه‌های دیگر اجرایی در جهت رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی حرکت کنند و زمینه‌سازی حاکمیت امام زمان(عج) را فراهم کنند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: مقام معظم رهبری در جمع طلاب و روحانیت تهران فرمودند: انقلاب تنها محدود به روزهای ابتدای انقلاب نیست، یعنی سال 57 عده ای خواستند انقلاب را در هما ن روزهای ابتدای محدود کنند، زیرا انقلاب 5 مرحله دارد، که در دو مرحله، پایان دادن به نظام طاغوت و تدوین قانون اساسی انجام شد.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه 17 شهریور نشانگر شجاعت، ایستادگی در بربر ستمگران است، گفت: حرکت‌های عظیم مردم و حضور آن‌ها در صحنه و تدابیر هوشمندانه امام(ره) و هدایت‌ انقلاب به دست ایشان زمینه را برای پیروزی انقلاب اسلامی فراهم کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha