جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی - مدیر حوزه استان کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: انحراف امت اسلامی پس از پیامبر اکرم (ص) از قبل برنامه ریزی شده و نتیجه سال ها نفوذ دشمنان اسلام بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی شنبه ساعت 19 در جشن غدیر مسجد قمر بنی هاشم کرمانشاه گفت: برگشتن 120 هزار نفر یک روز پس از رحلت پیامبر (ص) از بیعتی که با علی (ع) در غدیر خم بستند ساده کردن مسئله است.

مدیرحوزه علمیه استان کرمانشاه حوادث بعد از رحلت پیامبر(ص) را ریشه دار عنوان کرد، و افزود: ریشه این اختلافات حتی به قبل از تولد پیامبر باز می­ گردد.

وی با اشاره به اینکه اجداد پیامبر (ص) توسط شبکه یهود شناسایی  شده و همگی به جز عبدالمطلب در جوانی ترور شده بودند، گفت: یهود چون می ­دانست با متولد شدن پیامبر دین آن ها از بین می ­رود، به دنبال آن بود که مانع تولد پیامبر(ص) شود.

حجت الاسلام ایرانی ادامه داد: پس از تولد پیامبر (ص)، یهود به کرات نقشه ترور ایشان را طراحی کرد که همگی با شکست مواجه شد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: نهایتاً با مبعوث شدن پیغمبر (ص)، شبکه یهود نقشه نفوذ را طراحی کرد و فردی را در کنار پیامبر گذاشتند که بعد از رحلت پیامبر مسیر اسلام را از مسیر اصلی و حقیقی آن منحرف کند.

وی با بیان اینکه فرد انتخابی برای پروژه نفوذ، در بین عرب آن زمان عزت و اعتبار، تمکن مالی و اعوان و انصار داشت، تأکید کرد: آن چنان این فرد را پرورش دادند که پیامبر از طرح جانشینی امیر مؤمنان در غدیر خم بیم دارد.

حجت الاسلام ایرانی تصریح کرد: انحراف امت اسلامی پس از پیامبر اکرم (ص) از قبل برنامه ریزی شده و نتیجه سال ها نفوذ دشمنان اسلام بود.

وی در پایان با تأکید بر ضرورت بصیرت افزایی در جامعه، عنوان کرد: برای بیمه شدن نظام اسلامی باید این وقایع را با نگاهی موشکافانه بررسی و به مردم عزیز ارائه دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha