جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ عبدالمهدی کربلایی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عبدالمهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی در مراسمی به مناسبت عید غدیر در حرم مطهر امام حسین (علیه السلام) تاکید کرد: ورود در ولایت امیر المؤمنین (علیه السلام) نیازمند رعایت اصول رفتاری، اعتقادی و ارتباطی است و این ها لوازم براردان ایمانی است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین عبد المهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی در مراسمی به مناسبت عید غدیر در حرم مطهر امام حسین (علیه السلام) تاکید کرد: ورود در ولایت امیر المؤمنین (علیه السلام) نیازمند رعایت اصول رفتاری، اعتقادی و ارتباطی است و این ها لوازم براردان ایمانی است.

حجت الاسلام کربلایی گفت: هر انسانی که در ولایت امیر المؤمنین (ع) وارد می شود، باید حقوق برادری را با ولایت امیر المؤمنین (ع) مرتبط سازد و به وظایف خود در قبال برادر مؤمن عمل کند و حقوق او را رعایت نماید.

وی افزود: مؤمن حقیقی باید آنچه را برای خودش دوست دارد، برای برادرش هم دوست داشته باشد و در آنچه مستلزم دوستی با برادر مؤمن است تلاش کند.

نماینده آیت الله سیستانی به گستره و عمق ولایت اشاره کرد و گفت: شخص ولایتمدار باید در برابر رفتار برادر مؤمن کوتاه بیاید و قلبش را از احساسات منفی در قبال برادر مؤمن پاک سازد.

وی از حاضران در مراسم خواست تا با عمل و رفتار با ولایت امیر المؤمنین (علیه السلام) و غدیر بیعت کنند و این ولایت را در دایره عمل و برادری پیاده سازند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha