پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه / حضرت آیت الله علوی گرگانی با تاکید براین که محبت و دوستی قلبی وعملی به اهل بیت(ع) و حضرت علی(ع) راه دیگر نجات انسان است، گفتند: اگر انسان به دستوراتی که اهل بیت(ع) بیان کرده اند عمل کنند، قطعا توانسته خود را در مسیر تکامل قرار دهد.

 به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش ازظهر امروز در دیدار فعالین قرآنی کشور عراق، با بیان این که قرآن بزرگ معجزه پیغمبرخاتم(ص) است، گفتند: خدای متعال به وسیله قرآن و نبی خود، قانون زندگی را برای انسان ها ارائه داده است.

 ایشان بابیان این که انسان لازم است از طریق عمل به قرآن زندگی سعادتمندی را برای خود به ارمقان بیاورد و این دستور حضرت حق است، اظهار داشتند:خدای متعال قرآن را کتاب هدایت بشرقرار داده و تنها باعمل به قرآن است که انسان می تواند سعادتمند شود.

معظم له با تاکید براین که محبت و دوستی قلبی و عملی به اهل بیت(ع) و حضرت علی(ع) راه دیگر نجات انسان است، افزودند: اگر انسان به دستوراتی که اهل بیت(ع) بیان کرده اند عمل کنند، قطعا توانسته خود را در مسیر تکامل قرار دهد.

 حضرت آیت الله علوی گرگانی افزودند: قرآن و اهل بیت(ع) دوبال تمسک به حضرت حق و گمراه نشدن می باشد و اگر هر دو بال هدایت را در زندگی به کار گیرد، قطعا در آخرت آبرومندانه در پیشگاه خدا حاضر شد.

 40/313

  

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha