سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
شهدای روحانی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه حضرت امیرالمومنین (ع) آران و بیدگل از برگزاری یادواره شهدای روحانی شهرستان در هفته دفاع مقدس با محوریت شهید حجت الاسلام شیج جواد قاسم پور و روحانی مفقود الاثر حجت الاسلام مدبر خبر داد.

حجت الاسلام  روح الله طیبی درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، با تشریح فعالیت های معاونت تهذیب مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) آران و بیدگل در سال جاری، از شرکت طلاب در اردوی تفریحی، زیارتی و فرهنگی به مشهد اردهال برای آشنایی با فرهنگ اهل بیت(ع) خبر داد.

وی افزود:‌ شرکت فعال در نماز جمعه شهرستان های کاشان و آران و بیدگل، تجلیل از 7 نفر دیگر از علما و مبلغان دینی بالای 50 سال سابقه در اواسط سال جاری، برگزاری همایش مبلغین محرم  و رمضان با حضور ائمه جماعات، روحانیون  و روسای هیئت های مذهبی شهرستان درپایان هفته جاری، و ... از مهمترین برنامه های معاونت تهذیب مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) آران و بیدگل درسال جاری می باشد.

حجت الاسلام طیبی ادامه داد: برای اولین بار دوره آموزشی مقتل خوانی را در سال جاری برای طلاب مبلغ، خطبا، ائمه جماعات و روحانیون مساجد شهرستان آران و بیدگل برگزار کردیم.

وی، از اعزام  بیش از 30 نفر از طلاب مبلغ جهت سخنرانی در مراسم سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) به شهرها و روستاهای آران و بیدگل در ایام محرم و صفر در سال جاری خبر داد و گفت: برگزاری یادواره  شهدای روحانی شهرستان در هفته دفاع مقدس با محوریت شهید حجت الاسلام شیج جواد قاسم پور و روحانی مفقود الاثر حجت الاسلام مدبر و شرکت بیش از 80  نفر از طلاب این مدرسه در پیاده روی اربعین حسینی به منظور تبیین آرمان های حضرت سید الشهداء(ع) و واقعه عاشورا، از دیگر برنامه های  در دست اقدام این معاونت  می باشد.

معاون تهذیب حوزه علمیه حضرت امیرالمومنین(ع) آران و بیدگل، افزود: شرکت در جلسه مشاوره برای متاهلین به منظور بیان نقش خانواده، وظایف زن وشوهر و تربیت فرزندان و دیدار هفتگی طلاب با خانواده شهدای روحانی منطقه از دیگر اقدامات این معاونت است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha