سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شیخ علی دعموش

حوزه/ شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: آزاد سازی منطقه "جرود" در واقع پیروزی مقاومت و معادله ارتش، ملت و مقاومت است و این پیروزی تمام کسانی را که پیش تر مقابله با تروریسم تکفیری را نپذیرفتند و ارتش را از مقابله با تروریست ها بازداشتند محکوم کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی دعموش، نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: آزاد سازی منطقه "جرود" در واقع پیروزی مقاومت و معادله ارتش، ملت و مقاومت است و این پیروزی تمام کسانی را که پیش تر مقابله با تروریسم تکفیری را نپذیرفتند و ارتش را از مقابله با تروریست ها بازداشتند محکوم کرد.

وی افزود: امروز شاهد فروپاشی گسترده و همزمان تروریست های تکفیری در کل منطقه هستیم و پیروزی ها و دستاورد های بسیاری برای محور مقاومت در برابر محور آمریکا، عربستان و اسرائیل حاصل شد.

هدف آمریکا از تأسیس داعش،‌ تسلط بر منطقه بود

شیخ دعموش تصریح کرد: آمریکا و هم پیمانانش متوجه شده اند که نقش داعش در عراق و سوریه به پایان رسیده است و اکنون بعد از اینکه داعش در تحقق اهداف آن ها و پروژه هایشان در منطقه با شکست مواجه شد، در پی یافتن و تعربف نقش دیگری برای داعش در اماکن دیگر هستند به همین خاطر آمریکا تظاهر می کند که با داعش می جنگند، اما در واقع برای خروج سرکرده ها و تروریست های داعش از تلعفر و دیر الزور و محافظت از آن ها تلاش می کند تا بتواند آن ها را با عناوین دیگری در مناطق دیگر جهان به کار گیرد.

عضو شورای اجرایی حزب الله اشاره کرد: فروپاشی داعش در سوریه و دستاورد های پی در پی محور مقاومت به معنی شکست پروژه سقوط سوریه است و این که پروژه آمریکایی اسرائیلی که هدف از آن تسلط بر منطقه و تعیین سرنوشت ملت های آن است، با شکست مواجه شد.

وی ادامه داد: اسرائیل در آنچه در منطقه اتفاق افتاد از همه بیشتر ضرر کرده است؛ به همین خاطر فریاد می زند و عجز و ناله می کند و می گوید که بشار اسد از این درگیری پیروز خارج شد و همه پیش بینی هایشان در خصوص سقوط حکومت اسد اشتباه بوده است.

پیروزی های مقاومت دلیل شکست داعش است

شیخ دعموش تصریح کرد: دلیل اینکه اسرائیل احساس شکست می کند این است که اولا پیروزی ها و دستاوردهای عراق، سوریه و لبنان علیه داعش با خواست اسرائیل در ابقای داعش و گروهک های تروریستی تکفیری به یک عنصر خونریز و ویرانگر کشور های منطقه و مقاومت، در تعارض است و دوم اینکه آزاد سازی منطقه جرود درمرز های شرقی لبنان جایگاه و نقش مقاومت را در معادله داخلی تقویت کرد و باعث شد که همه اقشار لبنان با مقاومت و ارتش همبستگی داشته باشند و این خلاف آن چیزی است که اسرائیل می خواهد و سوم اینکه بیرون راندن گروهک های تروریستی از لبنان، برگه برنده حمله جدید به لبنان که اسرائیل در سر می پروراند را گرفت؛ چراکه ممکن بود اسرائیل از این گروهک ها علیه مقاومت استفاده کند و آنان را به سمت شهرک ها و روستا های "البقاع" حرکت دهد تا آن جا را اشغال کند.

وی تاکید کرد: رزمایش های اسرائیل درشمال فلسطین، شکست اسرائیل را جبران نخواهد کرد و معادله موجود را تغییر نخواهد داد و از نگرانی و ترس اسرائیل نسبت به مقاومت و توانایی های آن نخواهد کاست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    2 0
    داعش و رهبر ان ابوبکر بغدادی را عمدتا امربکا و نیروهای ائتلاف از بین بردند