جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار شهردار با آیت الله صافی

حوزه/ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با تاکید بر اینکه هویت قم، باید در برنامه‌ریزی‌ها محفوظ بماند گفت: در عین اینکه پروژه‌های متعدد برای شهر تعریف می‌شود حفظ هویت قم از جنبه‌های اخلاقی، معنوی و مذهبی ضروری است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی در دیدار شهردار و مدیران شهری قم، با تاکید بر اینکه هویت قم باید در برنامه‌ریزی‌ها محفوظ بماند اظهار کردند: در عین اینکه پروژه‌های متعدد برای شهر تعریف می‌شود حفظ هویت قم از جنبه‌های اخلاقی، معنوی و مذهبی ضروری است.

ایشان با بیان اینکه مردم دنیا به شهر قم توجه دارند خاطرنشان کردند: باید زمانی که مردم دنیا در این شهر حضور پیدا می‌کنند باید از معنویت و جلوه‌های اخلاقی این شهر تعریف کنند.

این مرجع تقلید با تاکید بر برنامه‌ریزی برای رسیدگی بیشتر به محرومان در شهر قم تصریح کردند: رسیدگی به فقرا و محرومان از مسائل اساسی دین اسلام است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان از تلاش های فرهنگی و تبلیغی شهردار قم طی یکسال اخیر در اعیاد و وفات ائمه معصومین (ع) تقدیر نمودند و افزودند: عید غدیر امسال در قم بسیار بزرگ و در شان امیر المومنین برپا شد و از این جهت شهر مقدس قم در این عید بزرگ بسیار خوب درخشید.

شهردار قم نیز در این دیدار  با تاکید بر اولویت بندی برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام خاطرنشان کرد: عمده پروژه های نیمه تمام تکمیل شده و در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری در حوزه زیست محیطی گفت: سال گذشته بیش از 300 هکتار به فضای سبز شهر اضافه شد و به دنبال این هستیم که هر سال سه مترمربع سرانه فضای سبز شهر اضافه شود.

سقائیان‌نژاد به برنامه‌ریزی برای ساماندهی ورودی‌های شهر اشاره کرد و گفت: ورودی جعفریه در دستور کار قرار دارد و اقداماتی در آن انجام شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha