چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدیرکل امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه علمیه خواهران، رجبی نیا

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رجبی نیا گفت: اگر ما ظرفیت خواهران طلبه را در عرصه‌های آموزشی، پژوهشی و تبلیغی باور داشته باشیم یقیناً در شهرهای مختلف منشأ اثر بوده و بازوان پرتوانی برای حوزه‌های علمیه خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین رجبی نیا در نشست استعدادهای برتر حوزه علمیه قم با رئیس مرکز خدمات ضمن قدردانی از فعالیت‌های این مرکز گفت: مرکز خدمات، حوزه‌های علمیه و طلبه‌ها را زنده کرده است و برای خدمت به سربازان امام زمان(عج) واقعاً دارد تلاش می‌کند.

وی به جایگاه و ظرفیت بالای جامعه نخبگانی حوزه علمیه خواهران اشاره کرد و گفت: طلاب نخبه خواهر از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و امروز بخش‌های مختلف تبلیغی و علمی در اقصی نقاط کشور وجود دارد که توسط خواهران طلبه اداره می‌شود.

مدیرکل استعدادهای برتر حوزه علمیه خواهران بیان کرد: شهرهایی بوده‌اند که مشکلاتی از نظر فرهنگی داشته‌اند ولی با ورود خواهران طلبه و انجام کارهای اخلاقی و روان‌شناختی، مشکلات آنان از بین رفته است.

وی تصریح کرد: اگر ما ظرفیت خواهران طلبه را در عرصه‌های آموزشی، پژوهشی و تبلیغی باور داشته باشیم یقیناً در شهرهای مختلف منشأ اثر بوده و بازوان پرتوانی برای حوزه‌های علمیه خواهند بود.

حجت الاسلام و المسلمین رجبی نیا گفت: بسیاری از مشکلات هستند که امکان رفع آنها توسط برادران طلبه نیست و نیاز است که طلاب خواهر دانشمند و فرهیخته در این عرصه‌ها ورود کنند.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha