جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید عمار حکیم در دیدار با عشائر نجف

حوزه/ سید عمار حکیم گفت: عشائر باید از بازی های سیاسی به دور باشند و از سوی دیگر لازم است قانونی جامع در مورد عشائر تصویب شود و عشائر در یک وضعیت سیاسی مشخص محصور نشوند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، روز گذشته شیوخ عشائر استان نجف اشرف با حجت الاسلام سید عمار حکیم رئیس حزب حکمت دیدار کردند.

سید عمار حکیم در این دیدار ضمن گوش دادن به سخنان شیوخ و بزرگان عشائر نجف اشرف تاکید کرد: عشائر باید به دور از سیاست باشند و قانون جامعی برای آنها تصویب شود.

وی افزود: عشائر باید از بازی های سیاسی به دور باشند و از سوی دیگر لازم است قانونی جامع در مورد عشائر تصویب شود و عشائر در یک وضعیت سیاسی مشخص محصور نشوند.

رئیس حزب حکمت عراق در ادامه از رشادت های نیروهای بسیج مردمی و ارتش در آزادسازی عراق از دست داعش تجلیل کرد و گفت: جوانان ما در جبهه های نبرد با تروریست ها تمام جهان را شگفت زده کردند و اکنون اکثر کشورهای جهان خواستار برقراری رابطه با عراق هستند.

وی تاکید کرد در این مرحله باید تلاش کنیم نام نیک و آبروی عراق و وحدت مردم و سرزمین ها را حفظ کنیم و کشوری متحد و یکپارچه و به دور از طایفه گرایی بنا کنیم.

حجت الاسلام عمار حکیم در ادامه گفت با وجود احترام به قشر اصلی و غالبی که در عراق وجود دارد اما آینده عراق باید به گونه ای باشد که حقوق تمام اقشار و طوایف تامین شود.

وی از عشائر نجف اشرف خواست افراد شایسته و پاک را برای نمایندگی خود در انتخابات آینده انتخاب کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha