پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید وحید موسویان

عضو هئیت امنا ستادی مردمی اربعین خراسان رضوی با اشاره به حضور ۶۰۰ خادم حوزوی و دانشگاهی این استان در ایام اربعین، گفت: دومین گردهمایی فعالان و خادمین مواکب ستاد مردمی اربعین خراسان رضوی در سالن همایش های آستان قدس رضوی برگزار شد.

سید وحید موسویان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد با اشاره به دومین گردهمایی فعالان و خادمین مواکب ستاد مردمی اربعین خراسان رضوی با حضور بیش از ۶۰۰ خادم حوزوی و دانشگاهی گفت: این گردهمایی با حضور خادمان خراسان رضوی که  در زمینه  های مختلف  از جمله حوزوی، دانشگاهی، پزشکی و امداد رسانی تخصص دارند، برگزار و نسبت به خدمت رسانی در راهپیمایی بزرگ اربعین با حضور در موکب های امام رضا(ع) مطالبی بیان شد.

دبیر جبهه فکری فرهنگی انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه به بیش از دو هزار و 500 نفر به طور روزانه مشغول خدمت رسانی به زائران اربعین خواهند شد، ادامه داد: موکب های امام رضا(ع) متعلق به ستاد اربعین خراسان رضوی در نجف، کربلا و کاظمین عراق گنجایش اسکان 40 هزار نفر را دارند و همه آنها به صورت مردمی اداره می شوند.

وی با اشاره به حضور 120 خادم خواهر در بخش بانوان، افزود: خادمان مواکب ستاد مردمی اربعین از حدود بیستم محرم در موکب ها مستقر خواهند شد و تا سه روز پس از اربعین به زائران امام حسین (ع) خدمت رسانی خواهند کرد.

موسویان با اشاره به بهره گیری از حضور و اعزام مبلغان برادر و خواهر در موکب های امام رضا(ع) در عراق گفت: مبلغان حوزه علمیه خراسان در همه مواکب شهرهای کربلا، نجف، کاظمین و سامرا حضور خواهند داشت و در زمینه پاسخگویی به  مسائل شرعی و اقامه نماز جماعت، حلقه های معرفت و سخنرانی و تبیین معارف دین فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۴

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha