جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 425981
۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲
جشنواره داستان و خاطره اشراق

حوزه/ دبیر دومین جشنواره خاطره نویسی و داستان اشراق از رشد ۴۰۰ درصدی آثار واصله به این جشنواره و رسیدن آثار به ۱۶۰۰ اثر خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،حجت‏‎الاسلام بطحایی عصر امروز در دومین جشنواره بین‏‎المللی خاطره نویسی و داستان اشراق در مرکز همایش‎های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: امسال دومین جشنواره خاطره نگاری و داستان طلاب (اشراق) با رشد 400 رصدی عرصه خاطرات وسفرنامه برگزار شد.

وی افزود: امسال 1600 اثر خاطره و داستان و سفرنامه و رمان به دبیرخانه این جشنواره شد؛ یکی از بخش های این جشنواره، بخش داستان و خاطره نگاری بین المللی است که امسال 200 اثر از 27 کشور جهان به دبیرخاه رسید.

دبیر دومین جشنواره بین المللی خاطره و داستان طلاب (اشراق) گفت: اتفاق مهم این جشنواره تنها رشد 400 درصدی آثار نبود بلکه جراین مبارکی بود که در میان گروههای فرهنگی و هنری حوزه است.

این هنرمند طلبه به مهم ارزیابی کردن برگزاری این جشنواره در حوزه ملی و فراملی بیان کرد: امروزه نقش داستان و خاطره نویسی در تولید و زایش فرهنگ و هنر متنی بر هیچ کسی پوشیده نیست.

وی افزود: اگر امروز طلاب ما پای به میدان گذاشته و این میراث عظیمی تبلیغی و علمی و هنری را به جامعه ملی و بین المللی عرضه کنند قطعا در آینده از ثمرات ارزشمند آن بهره‏های فراوان خواهیم برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha