سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 426019
۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
حجت الاسلام پهلوانی کنگره امام سجاد

حوزه/ دبیر اجرایی کنگره امام سجاد(ع) از وصول ۸۰ مقاله به این کنگره که ۲۴ مهرماه در بندرعباس برگزار می‎شود خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‎الاسلام پهلوانی پیش ازظهر امروز در دیدار اعضای کنگره بین المللی امام سجاد(ع) با آیت الله حسینی بوشهری در قم گفت: مرکز تخصصی امام سجاد(ع) (صحیفه سجادیه) دارای 45 طلبه است که هر هفته در این زمینه ساعت های متعددی را به پژوهش می پردازند.

وی افزود: این 45 نفر در سطح 3 و 4 بودند ولی در کنار این کار علمی و پژوهشی امسال 50 جوان از سراسر استان در کانون های فرهنگی دعوت کردیم و در قم از محضر اساتید عالی حوزه بهره مند شدند.

دبیر اجرایی کنگره بین المللی امام سجاد(ع) تصریح کرد: 60 کارگاه آموزشی در این زمینه برگزار شد و 5 همایش نیز امسال برگزار شده است که از جمله آنها می توان به کارگاههایی چون ‎نماز و آموزه های امام سجاد(ع) اشاره کرد.

وی گفت: در بشاگرد یک مرکز تخصصی صحیفه سجادیه وجود دارد که در یک روستا 20 حافظ کل صحیفه سجادیه شدند؛ پیام های دعای مرزداران در بین نظامیان کل استان به خصوص نیروی دریای ترویج شده است.

حجت‎الاسلام پهلوانی  تصریح کرد: امسال سعی شده است که به رساله حقوق امام سجاد پرداخته شود که امسال در فراخوان جشنواره لحاظ شده است؛ امسال در جمع، 80 مقاله به این دبیرخانه رسیده است.

۳۱۳/۲۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha