پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 426044
۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
آیت الله حکیم

حوزه/ تبلیغ دین، ماموریتی است که نیازمند تلاش فراوان و پیگیری و تمرکز بر مطالب و رجوع به دستورات الهی و تعالیم دین اسلام می باشد، به ویژه این که مؤمنان در ماه محرم همه رو به عزاداری و مجالس حسینی می آورند تا از معارف اسلامی برگرفته از قرآن کریم و سیره اهل بیت(ع) بهره ببرند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، در آستانه فرا سیدن ماه محرم، گروهی از سخنرانان حسینی و مبلغان حوزه علمیه نجف اشرف با حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع تقلید عراق دیدار و از رهنمودهای این مرجع تقلید استفاده کردند.

حضرت آیت الله حکیم در این دیدار از مبلغان و خطبای حسینی خواستند روایات را به صورت دقیق و محکم نقل کنند و مطالب و روایات خود را به گونه ای مرتب و دسته بندی کنند که شنونده از آن بهره ببرد و مطالب ارائه شده به گونه ای باشد که بهانه ای به دست دشمنان و شبهه افکنان و دشمنان مدرسه اهل بیت(ع) ندهد.

ایشان در ادامه با اشاره به اهمیت تبلیغ دین افزودند: تبلیغ دین، یکی از راه های استمرار تذکر به مردم و مرتبط ساختن آنها با سیره ائمه علیهم السلام است.

تبلیغ دین، ماموریتی است که نیازمند تلاش فراوان است

این مرجع تقلید در پایان سخنان خود برای مبلغان آرزوی موفقیت کردند و افزودند تبلیغ دین، ماموریتی است که نیازمند تلاش فراوان و پیگیری و تمرکز بر مطالب و رجوع به دستورات الهی و تعالیم دین اسلام می باشد به ویژه اینکه مؤمنان در ماه محرم همه رو به عزاداری و مجالس حسینی می آورند تا از معارف اسلامی برگرفته از قرآن کریم و سیره اهل بیت(ع) بهره ببرند.

آیت الله حکیم

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha