پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 426169
۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
مسلمانان میانمار

حوزه/ مرکز مطالعات وپاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم، در بیانیه ای با محکومیت نسل کشی مسلمانان میانمار تاکید کرد: جنایتکاران میانمار باید محاکمه و مجازات شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در بخشی از بیانیه مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه علمیه قم در محکومیت نسل کشی مسلمانان میانمارآمده است:  بار دیگر جهانیان در میان ادعای دروغین غرب در حمایت از حقوق بشر، شاهد نسل‌کشی بی‌رحمانه و غیرانسانی مردم مسلمان در کشور میانمار هستند. جایی که بسیاری از مسلمانان خشونت‌بارترین ایام تاریخ معاصر را در سکوت ننگین داعیان حقوق بشر پشت به سختی تجربه می کنند.

این مرکز افزوده است: علیرغم ادعاهای واهی برابری و آزادی‌خواهی کشورهای غربی و در رأس آن‌ها آمریکای جهان خوار، هم‌اکنون پروژه طراحی شده صهیونیزم و استکبار جهانی در قتل عام مسلمان‌ میانمار، به عنوان یکی از فجیع ترین جنایات در تاریخ بشریت در حال وقوع است و باکمال تأسف هیچ‌گونه اعتراضی از جانب مدعیان جعلی حقوق بشری ابراز نمی شود.

این بیانیه تاکید دارد: این وقایع هولناک ضمن سنگین تر کردن مسئولیت دولت میانمار، بی ثباتی منطقه ای ناشی از این خشونت ها و جنایت آفرینی ها را محتمل و متصور ساخته است.

در پایان تصریح شده است: مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات حوزه علمیه قم ضمن محکومیت کشتار مسلمانان میانمار از اقشار و آحاد مختلف مردم مسلمان و انقلابی ایران و دیگر ملل اسلامی جهت اعتراض جهانی مؤثر علیه جنایات میانمار و رساندن فریاد مظلومیت آنان به گوش جهانیان دعوت به عمل می آورد و ضمن تذکر مسئولیت تاریخی و اجتناب ناپذیر همه ملل و جوامع اسلامی، مجدانه خواستار محاکمه ی جنایتکاران توسط محاکم صالحه ی بین المللی می باشد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha