پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام تویسرکانی بسیج

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج گفت: ایران اکنون به قدرتی فرامنطقه‌ای رسیده و عزت مسلمین شده، رهبر انقلاب اسلامی امروزه میلیون‌ها فداکار دارد؛ به همین علت خطر آن از هزاران بمب اتم برای آمریکا و رژیم صهیونیستی بیشتر است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت‌الاسلام والمسلمین تویسرکانی شب گذشته در مراسم یادواره شهدای مشق عشق که با مشارکت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در بوستان شهدای آذر برگزار شد، با اشاره به این که شهادت بصیرت‌افزایی می‌کند، اظهار کرد: زیر سایه شهادت انسان‌ها به بصیرت می‌رسند و عزاداری امام حسین(ع) بصیرت‌افزاست؛ به همین علت همیشه دشمنان با برپایی این مجالس مخالف بودند.

وی با تأکید بر این که شهادت سبب ناکامی ظالمان می‌شود، عنوان کرد: اگر شهدا نبودند، انسان‌ها در گمراهی و جهل نابود می‌شدند؛ امروزه اگر علم و دانشی باقیمانده مانده  و امنیتی وجود دارد، آن را مدیون خون شهدا هستیم.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که ایران اسلامی اکنون امنیت بی‌نظیری دارد، تصریح کرد: فرهنگ شهادت، فرهنگ ضدظلم و جهل است؛ بزرگ‌ترین مسؤولیتی که ما مردم نسبت به خون شهدا داریم این است که محبت را در جامعه ترویج داده و به یکدیگر محبت کنیم چرا که این بزرگ‌ترین مسؤولیت ما نسبت به شهداست که نتایج بسیاری را به دنبال خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در جامعه اسلامی باید محبت و رفعت موج بزند تا جامعه هم دیگر را دوست داشته باشند و این دوستی در عرصه‌های مختلف نمود داشته باشد، باید در رفتارهای مختلف زندگی خود درس محبت و عشق به یکدیگر بیاموزیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین تویسرکانی از بسیج به عنوان مدرسه عشق نام برد و ادامه داد: بسیجی جان خود را برای مردم می‌دهد؛ شهدا برای رسیدن به یک عزت والا از جان و مال خود گذشتند و درس محبت و نیکوکاری را به دنیا آموزش دادند؛ اکنون نیز باید با الگوبرداری از شهدا به زبان محبت برسیم و از بدگویی، تهمت، تفرقه و اختلاف پرهیز کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی از آسیب‌های موجود در جامعه قابل برطرف شدن است، گفت: نظام اسلامی به برکت خون شهدا هر روزه پیشرفت بیشتری نسبت به گذشته داشته است؛ ایران اکنون به قدرتی فرامنطقه‌ای رسیده و عزت مسلمین شده است؛ رهبر انقلاب اسلامی امروزه میلیون‌ها فداکار دارد به همین علت خطر آن از هزاران بمب اتم برای آمریکا و رژیم صهیونیستی بیشتر است.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: دو عامل جهل و ظلم مانع خوشبختی و سعادت افراد است، به همین علت باید با این عناصر مبارزه کنیم.

وی با بیان اینکه خون شهدا ظالم را ریشه‌کن می‌کند، تصریح کرد: شهدا به مسئولیت خود عمل کرده‌اند و اکنون نوبت ماست که به رسالت خود عمل کنیم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha