پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آل خلیفه با تعرض به نماد های عاشورایی به پیشواز ماه محرم می رود

حوزه/ نیرو های آل خلیفه امروز یکشنبه به نماد ها و پرچم های عاشورایی که مردم در شهرک های بحرین برای آمادگی برای عزاداری محرم نصب کرده بودند، حمله کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نیرو های آل خلیفه امروز یکشنبه به نماد ها و پرچم های عاشورایی که مردم در شهرک های بحرین برای آمادگی برای عزاداری محرم نصب کرده بودند، حمله کردند.

فعالان شبکه های اجتماعی تصاویری را منتشر کرده اند که نشان می دهد خودرو های نظامی آل خلیفه به شهرک "نویدرات" هجوم برده و پرچم ها و پلاکارد های نصب شده در خیابان ها را از بین می برد.

همچنین اطلاعات رسیده، حکایت از حمله مشابه نیرو های آل خلیفه به منطقه "ستره" دارد.

هفته پیش نیروهای آل خلیفه حسینیه ویژه ایام محرم را در شهرک "السنابس" ویران کرد.

طی سال های گذشته، نیرو های آل خلیفه، به نماد ها و علائم عاشورایی حمله کرده است و بین مردم و نیرو هایی که اقدام به جمع آوری نماد ها و پرچم های ویژه محرم و شهادت امام حسین (علیه السلام) کرده اند، درگیری بوجود آمده است.

همچنین مهمانخانه ها و چادر هایی که اهالی برای پذیرایی و ارائه خدمات به عزاداران حسینی برپا می کردند، ویران شد و این ها تجاوز هایی است که فعالان آن را در راستای طرح طایفه ای سازمان داده شده می دانند که رژیم آل خلیفه علیه شیعیان که ساکنان اصلی بحرین هستند، اجرا می کنند.

شایان ذکر است که هفته پیش وزارت کشور بحرین، هفته پیش مسئولین هیئات عزاداری و حسینیه ها را در منطقه "ستره" احضار کرده و آنان را تهدید کردند که اگر دستور العمل های وزارت کشور پایبند نباشند، پرچم ها و پلاکارد های عاشورایی را جمع می کنند که در پی آن فعالان خواستار مقابله با این تجاوز ها شدند و بر استفاده از ابزار های دفاعی مشروع در دفاع از مقدسات تاکید کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha