پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی

حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی گفت: ورزشکاران مدال آور در دنیا زیاد هستند، اما آنچه در ذهن و خاطره مردم باقی خواهد ماند، روحیه پهلوانی است که کمک به مستمندان و حمایت از مظلومان را حتی بر قهرمانی خود اولویت می‌دهد‌.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در دیدار ب اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم‌های منتخب کربلا و مشهد که با حضور مدیرعامل مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: فوتبال در ظاهر تنها یک ورزش است، اما به عنوان یک پدیده اجتماعی مهم می‌تواند تأثیر بسزایی در دوستی و ارتباط محبت آمیز میان ملت‌ها داشته باشد.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان ادامه داد: ورزشکاران مدال آور در دنیا زیاد هستند، اما آنچه در ذهن و خاطره مردم باقی خواهد ماند، روحیه پهلوانی است که کمک به مستمندان و حمایت از مظلومان را حتی بر قهرمانی خود اولویت می‌دهد‌.

وی تصریح کرد: در ورزشگاه امام رضا(ع) باید ضمن برنامه داشتن برای افزایش توانایی‌های جسمی، برای ارتقاء اخلاق و معنویت ورزشکاران نیز برنامه داشته باشیم.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: امیدواریم با استفاده از ورزشگاه امام رضا(ع) بتوانیم بیش از پیش از ظرفیت ورزش در جهت اتحاد جهان اسلام استفاده کنیم.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha