سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کتابفروشی

حوزه/ با توجه به کم بودن شهریه طلبگی و هزینه های سنگین کتب، کتاب هایی را تهیه کرده ایم که چاپ چند سال گذشته و ارزان قیمت هستند. همچنین بعضاً تا ۴۰ درصد تخفیف به آن ها تعلق می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، کتابفروشی جدید التأسیس در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) برادران نظر بسیاری را به خود جلب کرده و محل مراجعه بسیاری از طلاب و روحانیون واقع شده است.

اساتید و طلاب به ویژه طلاب این مدرسه از وجود این کتابفروشی ابراز رضایت می کنند و از تسهیل خرید کتاب می گویند. لذا با سید حسین موسوی مسئول و فروشنده این کتابفروشی که خود نیز طلبه است به گفتگو نشستیم.

سید حسین موسوی ایده اولیه تأسیس این کتابفروشی را از حجت الاسلام ضیاء الدینی، یکی از اساتید مدرسه علمیه امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت: پس از پیگیری اختصاص حجره برای این منظور و تهیه کتب، اواسط مرداد سال جاری همزمان با برگزاری طرح ارتقایی در حوزه، این کتاب فروشی را افتتاح کردیم و همان جا با استقبال خوبی مواجه شدیم.

وی افزود: تنها یک کتابفروشی در کرمانشاه، کتب حوزوی را می آورد که علاوه بر فاصله زیاد آن تا این حوزه، نداشتن بسیاری از کتب مرجع مزید بر علت شده است که استقبال بیشتر از کتابفروشی ما صورت گیرد.

این طلبه جوان با بیان اینکه اغلبِ کتب منبع و مرجع در بین بیش از 3000 جلد کتاب این کتابفروشی موجود است، اظهار داشت: یکی از اهداف این کار تقویت و ارتقاء کتابشناسی در بین طلاب است. که برای مثال طلاب عزیز ببینند و بدانند که چند شرح بر سیوطی وجود دارد و تفاوت های آنان چیست؟

موسوی هدف دیگر تأسیس کتابفروشی را کمک به طلاب عنوان کرد و ابراز داشت: با توجه به کم بودن شهریه طلبگی و هزینه های سنگین کتب، کتاب هایی را تهیه کرده ایم که چاپ چند سال گذشته و ارزان قیمت هستند. همچنین بعضاً تا 40 درصد تخفیف به آن ها تعلق می گیرد.

وی در پایان گفت: به منظور تسهیل شرایط طلاب برای خرید کتاب، طرح خرید اقساطی کتب را نیز راه اندازی کرده ایم که برای هر طلبه بر حسب مجموع قیمت کتب مورد نظر و نیز سابقه حساب وی، هزینه را قسط بندی می کنیم.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha