جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ مجمع بزرگ مبلغان محرم اصفهان

حوزه / روحانیون و مبلغان در عرصه فعالیت های دینی و حفاظت از امنیت های فکری و اعتقادات مردمی و رفع عالمانه شبهات مهم ترین نقش را ایفا می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی، پیش از ظهر امروز  در مجمع بزرگ مبلغان ماه محرم، در اصفهان با بیان این که در تاریخ بلند و عمیق اسلامی شیعیان حسین(ع) به قرآن و عترت چنگ زده اند، گفت: قرآن کریم مهم ترین سرلوحه برای شناخت راه های پیش روی مبلغان است که با تمسک به آن قطعا از این کتاب آسمانی فیض الهی را خواهیم برد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان این که قرآن مهم ترین اصل و پایه در زندگی است که در کنار آن نقش ائمه معصوم(ع) برجسته خواهد شد، تصریح کرد: عرصه های مختلف اجتماعی، هنر، سیاست، فرهنگ و حتی ادبیات و شعر نیز باید از قرآن کریم الهام بگیرند.

وی با تاکید بر لزوم اتصال عمیق به قرآن گفت : هرکس از قرآن و مسیر الهی و الهامات این کتاب ارزشمند دور بماند، قطعا روزی کم رنگ خواهد شد و از صحنه محو می شود .

حجت الاسلام والمسلمین قطبی، تمسک به قرآن و عترت را سرچشمه تمام موفقیت ها دانست و عنوان کرد: اساتید شعر و ادبیات و تمام شخصیت های علمی و دینی زندگی خود را به قرآن گره کور زدند و در راه های سخت زندگی قدم برداشتند.

وی گفت: ماه محرم ارزشمند ترین ماه برای اتصال به امام حسین(ع) آن چشمه پر فیض الهی است و با شرکت در مراسم عزاداری، تلاوت قرآن و خواندن زیارت عاشورا می توانیم از این فیض بی کران حق بهره مند شویم.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در پایان  با اشاره به این که روحانیون و مبلغان در عرصه تبلیغ دین و حفاظت از امنیت های فکری و اعتقادات مردم و رفع شبهات، مهم ترین نقش را ایفا می کنند، خاطرنشان کرد: مهم ترین هدف مبلغان دراین ماه عزیز هدایت جامعه زیر سایه قرآن و اهل بیت(ع) که باران رحمت و مغفرت بی نهایت هستند، می باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha