جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام پنام

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان از برگزاری کارگاه تولید نشریات حوزوی خبر داد و گفت: برای تولید آثار با محتوا و هدفمند وجود نیروهای رسانه ای ضروری است.

حجت الاسلام کامران پنام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه کارگاه دانش افزایی و آموزش اطلاعات برای تولید نشریات مدارس علمیه استان لرستان، فردا در مدیریت حوزه  لرستان برگزار می شود، گفت: اساتید و طلاب پژوهشگر، آموزش های تولید نشریات حوزوی را زیر نظر حجت الاسلام کاویانی از اساتید پژوهش حوزه فرا می گیرند.

وی با تاکید بر ضرورت تولید نشریات حوزوی در مدارس علمیه، خاطر نشان کرد: انتشار نشریات حوزوی گامی مهم در راستای توسعه فرهنگ تحقیق و پژوهش در مدارس ع است و باید در این راستا با افزایش مشارکت طلاب در مسیر تولید نشریات تخصصی و با محتوا گام برداریم.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه تربیت طلاب توانمند و پژوهشگر در راستای تبلیغ موثر و هدفمند اثرگذار است، خاطر نشان کرد:طلاب با تلاش مضاعف می توانند در راه اندازی و ایجاد نشریات حوزوی مشارکت فعال داشته باشند .

حجت الاسلام پنام با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها ۲ نشریه در  مدارس علمیه استان لرستان فعال است، افزود: امید می رود با برگزاری این کارگاه آموزشی توجیهی سایر مدارس استان نیز صاحب نشریه شوند.

وی در پایان گفت: برای تولید آثار با محتوا و هدفمند وجود نیروهای رسانه ای ضروری است که برگزاری این کارگاه می تواند در تربیت نیروهای آموزش دیده و صاحب قلم مثمر ثمر باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha