پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ دیدار شهردار قم با آیت الله العظمی مکارم

حوزه/ شهردار قم با اشاره به فعالیت های گسترده شهرداری در مدت فعالیت خود هدف نهایی این نهاد را حل مشکلات شهری شهر کریمه اهل بیت(۰ع) ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم عصر امروز در دیدار با آیت الله العظمی مکارم شیرازی با اشاره به جایگاه مقدس شهر قم گفت: هدف شهرداری قم خدمت به شهر عش آل محمد و زائران ومجاوران این حریم مقدس است.

وی افزود: یکی از مهمترین و بزرگترین طرح های شهرداری در ابتدای فعالیت تا کنون کاهش شدید بدهی های بزرگ شهر قم به پیمانکاران و بانک ها بود که بخشی از آن با حمایت مراجع عظام تقلید و علما انجام شد.

شهردار قم تصریح کرد: با توجه به برنامه هایی که با همفکری اساتید حوزه ودانشگاه و لحاظ کردن امور فرهنگی شهر انجام شد، برنامه های سال 96 و سال های آتی بر اساس این طرح جامع که تدوین شده است انجام خواهد شد.

وی گفت: اتمام پروژه های نیمه کاره که خود به معظلی برای شهر مبدل شده بود از دیگر فعالیت های شاخص شهر در این مدت بوده است که خوشبختانه امروز با حل آنها شهر قم نشاطی افزون یافته است.

شهردار قم در ادامه به طرح های بزرگ شهر اشاره کرد و گفت: طرح مفصلی برای تکمیل فرودگاه قم و همچنین تکمیل پروژه فاز سه آیت الله بروجردی و همچنین پروژه های دیگر شهر در حال انجام است که در آینده شاهد تسهیل عبور و مرور در قم باشیم.

وی از اتمام خط یک مترو قم تا سال 97 خبر داد و گفت: اتمام این پروژه قطعا نقش مهمی در عبور و مرور از تمام نقاط شهر خواهد داشت ودر آینده نیز کارایی آن بیشتر نیز خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha