پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 426545
۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
معاون تهذیب جوزه فارس

حوزه / معاون تهذیب حوزه علمیه فارس از تشکیل کمیته پژوهش قرآنی حوزه استان با عضویت نمایندگانی از نهادها و دستگاه های فرهنگی خبر داد.

 حجت الاسلام همایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز با اعلام این خبر گفت: قرآن  معدن و گنجینه بی نهایت علمی است که کشف اسرار و علوم آن نیازمند قرن ها تحقیق و پژوهش می باشد.

وی با اشاره به این که نگاه پژوهشگرانه و دقیق به قرآن کریم پژوهنده را به ثروتی بیشمار علمی از قرآن می رساند، ادامه داد: گنجینه علمی نهفته در قرآن همه اسرار خلقت و عالم هستی را در خود جای داده و بی شک این علوم  الهی نیازمند تحقیق، پژوهش، تدبر و تفکر در کلمه به کلمه قرآن است .

معاون تهذیب حوزه علمیه استان فارس در ادامه با اشاره به تشکیل کمیته پژوهش قرآن در حوزه استان، گفت: نمایندگانی از آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و تشکل های قرآنی در این کمیته عضویت دارند و اولین جلسه آن نیز امروز 29 شهریور برگزار خواهد شد .

حجت الاسلام همایی، در پایان بیان داشت هدف از برگزاری این جلسه را شناسایی اولویت های پژوهش قرآنی در زمینه های مختلف تبلیغ، ترویج و آموزش قرآن کریم در سطح مدارس علمیه فارس اعلام کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha