پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین معلمی، نماینده خبرگان رهبری

حوزه/ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از تحمیل هزینه های زائد و تشریفاتی بر بیت المال، گفت: دنیازدگی بعضی از مسئولین و بروز اختلافات طبقاتی، اسباب آزردگی مومنین و نیروهای حزب اللهی را فراهم می سازد .

به گزارش خبرگزری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، در دومین روز سومین اجلاس دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری، در تهران، پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل نظام اسلامی را فرصت استثنایی دانست و گفت : به برکت مجاهدات چند ده ساله امام خمینی(ره) و همراهی جمعی که با تحمل شکنجه ها و زندانها و بعضا در گمنامی به شهادت رسیدند، انقلاب به پیروزی رسید.

نماینده مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امام راحل کار انقلابی خود را با صداقت، اخلاص و هدفمندی آغاز کرد ، خیلی ها مدعی اند در پیروزی انقلاب، امام را همراهی کرده اند اما آن دسته که حضورشان کارساز و موجب سقوط نظام ستمشاهی و برپایی جمهوری اسلامی شد، متدینین و اهل اطاعت از مرجعیت تقلید بودند.

امام جمعه قائمشهر اضافه کرد: امام عظیم الشان در این مسیر لحظه ای توقف نکرد و بعد از اتحال ایشان، خلف صالحش همچون امام خود این راه را ادامه داد، هر چند عده ای در این راه دچار دنیازدگی شدند اما همراهان جدید به فضل خداوند راه را می پیمایند و الان هم در صحنه دفاع در داخل و خارج از کشور ایستاده اند.

وی خاطرنشان کرد: اگر سری به مرزهای کشور بزنیم، زحمت فوق العاده و رنج طاقت فرسای مرزداران غیور را حس خواهیم کرد .

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به سفر خود به نوار مرزی غرب کشور و دیدار با مرزبانان گفت: آفتاب سوزان روزها و سرمای آزاردهنده شب ها در ارتفاع 3100 متری آنچنان صورت ها را سوزانده بود که برخی برادرهای آشنا را نشناختم.

وی اظهار کرد: این عزیزان از عدم توجه مسئولین به مسائل مرز و مرزداران گله مند بودند ، اما به عشق ولایت و دلدادگی به فرماندهی معظم کل قوا به کارشان ادامه می دهند، این درحالی است که متاسفانه عده ای با دریافت حقوق های نجومی، چهره نظام را مخدوش می کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از تحمیل هزینه های زائد و تشریفاتی بر بیت المال، نارضایتی مردم را از پیامدهای این شیوه دانست و افزود: دنیازدگی بعضی از مسئولین و بروز اختلافات طبقاتی دور از حد انتظار، اسباب آزردگی مومنین و نیروهای حزب اللهی را فراهم می سازد .

امام جمعه قائمشهر یادآور شد: بیکاری جوانان از نکاتی است که انواع فساد در جامعه را به دنبال خواهد داشت و دشمن نیز با بهره برداری سوء از این گونه مسائل، در انقلاب و باورهای مردم رخنه می کند .

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در ادامه عملکرد برخی بانکها را نقد و خواستار اصلاح شیوه های وصول مطالبات از طرق قانونی در راستای احیای حقوق مردم شد.

وی در پایان یاد و خاطره مرحوم آیت الله معصومی، نماینده سابق مجلس خبرگان را گرامی داشت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha