شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بحرین

حوزه/ فعالان بحرینی اعلام کردند نیروهای امنیتی آل خلیفه صبح روز گذشته به پرچم های سیاه و مظاهر عاشورایی متعلق به شیعیان در ۴ منطقه مختلف بحرین حمله ور شده و این نمادها را از خیابان ها و کوچه ها حذف کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، فعالان بحرینی اعلام کردند نیروهای امنیتی آل خلیفه صبح روز گذشته به پرچم های سیاه و مظاهر عاشورایی متعلق به شیعیان در 4 منطقه مختلف بحرین حمله ور شده و این نمادها را از خیابان ها و کوچه ها حذف کردند.

بنا به گفته شاهدان عینی نیروهای امنیتی و مزدوران آل خلیفه نمادهای عاشورایی مناطقی همچون شهرکان، مالکیه، کرزکان و جدعلی را حذف کردند و این اقدام آنها در راستای اهانت به نمادهای مربوط به شعائر دینی شیعیان صورت می گیرد که اکثریت جمعیت این کشور را تشکیل می دهند.

حمله به شیعیان بحرین و نمادها و شعائر آنها و محدود ساختن آزادی های دینی آنها سیاستی است که آل خلیفه از سال 2011 تا کنون در پیش گرفته است و تنها گناه مردم و شیعیان بحرین نیز است است که با قیام مسالمت آمیز خود خواستار تحول دموکراتیک و محدود کردن دیکتاتوری آل خلیفه در بحرین هستند.

علاوه بر این هم اکنون حدود 4 هزار شهروند شیعه به خاطر دست داشتن در فعالیت های انقلابی در زندان به سر می برند که ده ها نفر از آنها روحانیون برجسته انقلابی بحرین می باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha