پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد حسینی خراسانی

حوزه/ نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری خطاب به مسئولان گفت: بايد به فكر ملت بود و با آنها همدردي كرد و مشكلات مردم را حل كرد و اين است راهكار غلبه بر همه مشكلات و خنثي سازي همه توطئه ها و بقاء‌ نظام و جمهوري اسلامي.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد حسيني خراساني، در اختتامیه سومین اجلاس رسمی دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم، گفت: روحانيت متعهد و راستين شيعه با همه تبليغاتي كه عليه آنان انجام ميگيرد، همواره در خط مقدّم دفاع از دين و خدمت به مردم بوده و هست.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر این که مردم همچنان روحانيت را مرجع امور ديني، دنيوي و سياسي خود ميدانند و در رويدادهاي پيچيده به روحانيت پناه ميبرند، افزود: اين اعتبار اجتماعي و سرمايه عظيم مردمي روحانيت، معلول خداخواهي، خدمتگزاري به دين ملت، بي اعتنائي به زخارف دنيوي و ساده زيستي آنان است

وی با بیان این که رهبري حكيم نظام اسلامي، انديشه مبارك و راهگشا و فراگير سبك زندگي ديني را مورد توجه و تكرار و تاكيد قرار دادند، تصریح کرد: سبك مردم داري، سبك مديريت و سبك حكومت در اسلام يك سبك ويژه پاك و آسماني است

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دغدغه ها خبرگان ملت و آسيب هاي جدي اجتماعي، فرهنگي، سياسي و معيشتي، گفت: توجه به سه كلام نوراني براي علاج مشكلات و درمان دردهاي موجود امروز و فرداي جامعه اسلامي و حفظ حكومت اسلامي ضروری است :

  1. ملتي كه در آن ضعيف نتواند بدون واهمه و بيم، حقش را از قوي مطالبه و دريافت كند هيچ وقت و هرگز روي سعادت و پيروزي و آرامش را نخواهد ديد.
  2. حضرت امير(ع) به هنگام ترك بصره پس از مدتي اقامت و حكومت در آنجا و نيز به هنگام ورود به كوفه و تصدي منصب رهبري و حكومت به اهالي بصره و كوفه صورت دارائي و موجودي مالي خود را خيلي شفاف اعلام كرد و فرمود «داراي همين مركب ، اثاث و اسباب زندگي و اين غلام هستم. هرگاه در پايان كار چيزي بر اين افزودم و اندوختم پس من در حق شما خيانت كرده ام.».
  3. هرگاه حاکمان به هر دليل حاكميت و صاحب منصبان نتوانستند در كار و كاسبي و زندگي و معيشت مردم توسعه ايجاد كنند و نتوانستند به بازار و صنعت و توليد و اشتغال نشاط و رونق ببخشند. پس بايد سطح زندگي خود را با سطح زندگي ضعيف ترين افراد جامعه تنظيم كنند تا فقر و تنگدستي و مشكلات و بيكاري خانواده ها را تحت فشار قرار ندهد و آنان را وادار به شورش نكند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی تصریح کرد: اگر نظام اسلامي و فرزندان دلير سپاه، تفنگ داراني هستند كه آمريكائي ها را به اسارت گرفتند و شاخ آمريكا را شكستند و اگر جمهوري اسلامي، چشمه فتنه ها را كدر كرده است و دست اجانب را از اموال اين كشور قطع كرده است، همه و همه با وجود رهبري زاهد، شجاع ، مقتدر و قدرت عظيم الهي ملت بوده است.

عضو خبرگان رهبری خطاب به مسئولان گفت: بايد به فكر ملت بود و با آنها همدردي كرد و مشكلات مردم را حل كرد و اين است راهكار غلبه بر همه مشكلات و خنثي سازي همه توطئه ها و بقاء‌ نظام و جمهوري اسلامي.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha