سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
نماز

حوزه/ اجتماع بزرگ عزاداران حسینی مردم تبریز در روز عاشورا همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر در میدان ساعت این شهر برگزار می شود.

عباس دانش آرا، دبیر ستاد مشترک برگزاری مناسبت های مذهبی استان آذربایجان شرقی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، با تشریح برنامه‌ های ستاد مشترک برگزاری مراسم مناسبت‌ های مذهبی در ماه‌ های محرم‌الحرام و صفرالمظفر در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: اجتماع بزرگ عزاداران حسینی تبریز، طبق سنت هر ساله روز پنجشنبه ۶ مهرماه برابر با هفتم محرم‌ الحرام ساعت ۱۶در میدان ساعت تبریز برگزار خواهد شد.

وی افزود: اجتماع بزرگ عزاداران حسینی تبریز، روز شنبه هشت مهرماه برابر با نهم محرم‌الحرام و تاسوعای حسینی نیز از ساعت ۱۰ صبح در میدان ساعت تبریز بربرپا می شود.

دانش آرا تصریح کرد: عزاداران حسینی تبریز نماز ظهر و عصر عاشورا را به امامت حجت الاسلام والمسملین آل هاشم نماینده ولی ‌فقیه در آذربایجان شرقی در روز یکشنبه ۹ مهرماه برابر با دهم محرم‌ الحرام الحرام و عاشورای حسینی اقامه می کنند که پیش از اقامه نماز ظهر و عصر از ساعت ۱۰ صبح در میدان ساعت تبریز اجتماع و عزادارای می کنند.

دبیر ستاد مشترک برگزاری مناسبت های مذهبی استان آذربایجان شرقی در ادامه از اجتماع بزرگ مردم حسینی تبریز در روز اربعین حسینی از ساعت ۱۰ صبح در میدان ساعت تبریز خبر داد.

وی عنوان کرد: عزاداران حسینی همچنین در روز ۲۸ صفرالمظفر به مناسبت رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در میدان ساعت تبریز اجتماع و عزاداری خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha