جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 426706
۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳
فکه ۱۷۲

حوزه/ شماره ۱۷۲ ماهنامه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی فکه، برای شهریور ۱۳۹۶، همراه با ویژه نامه دفاع مقدس و مطالب متنوع فرهنگی، دینی و ارزشی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، ماهنامه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی فکه، با قرار گرفتن در پله ۱۷۲ خود، مطالبی با عناوینی مانند ابوعلی به گوشم؛ ۱۳۷۷ سال انتظار؛ آینده متعلق به شماست؛ دهه شصت؛ عبرت های یک عهدنامه؛ انسان هایی وحشی تر از  ربات های کشتار؛ جوخه،‌به جای خود؛ از بازار تا مبارزات سیاسی؛ فرمانده کردستان، لیلای زمانه، غرق ذکر؛ روزی روزگاری؛ هنوز هم خروشان؛ شهاب کرخه؛ گربه وحشی در آسمان؛ زیارت ضریح چشمهایش؛ نور چشمم مرتضی؛ امان از دل زینب؛ سیندرلای بابا مرتضی؛ فرمانده عاشق؛ ابوعلی کجاست،‌پیشخوان و... را منتشر نموده است.

فرمانده عاشق، شهید مرتضی عطایی در کلام ابوطاها، از فرماندهان ایرانی تیپ فاطمیون است که به قلم مصطفی عیدی در این شماره از ماهنامه فکه منتشر گردیده است.

در این متن می خوانیم: بار اولی نبود که می‌دیدمت، از قبل می‌شناختمت. ولی دیدنت توی حلب، قند توی دلم آب کرد. فقط مانده بود از خوشحالی بال دربیاورم. سخت تو را در آغوش گرفتم و چندبار صورتت را بوسیدم. کم چیزی نبود! تو، ابوعلی! فرمانده‌ای که بچه‌های فاطمیون عاشقت بودند و نامت از سر زبان‌شان نمی‌افتاد، برگشته بودی منطقه و حالا قرار بود سایه‌ات روی سر من و بچه‌های فاطمیون باشد...

در پیامکی از بهشت، نوشته شهید اکبر وصالی نیز آمده است: برادران عزیزم، اگرچه دنیا زیباست و دوست داشتنی و انسان را به طرف خود می کشد، اما خانه پاداش الهی – خانه آخرت – خیلی از دنیا زیباتر و عالی تر است. آخرت را از جان و دل می پذیرم. برادران به شما توصیه می کنم که از اسلام و روحانیت مبارز و آگاه که تا به حال اسلام عزیز را به این مرحله رسانده اند، حمایت کنید که براستی راه گشایان خوبی هستند.

مؤسسه فرهنگی هنری جنات فکه فعالیت خود را در سال 1377 با انتشار ماهنامه «فکه» آغاز کرد. در این ماهنامه به زندگینامه و سیره شهدا و مطالب مربوط به انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس به منظور هرچه بیشتر آشنا ساختن اشخاص علاقمند، به خصوص نسل سوم و چهارم انقلاب با مفاهیم ارزشی پرداخته می شود.

علاقه مندان  می توانند برای دسترسی به مشروح مطالب  این شماره از ماهنامه فکه به سایت این ماهنامه به آدرس اینترنتی  www.jannatefakkeh.com  مراجعه نمایند. ویا جهت تهیه این ماهنامه با شماره تلفن: ‌77982808-021 تماس بگیرند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha