پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری

حوزه/ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی مسئولان که خود را پشت دیوار تحریم پنهان می کنند، تصریح کرد: دشمن اگر گلوله ای به سمت ما شلیک کند، تل آویو را با موشک هایمان با خاک یکسان می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور،امروز در سخنانی در مراسم رژه نیروهای مسلح استان قم که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در بلوار پیامبر اعظم(ص) قم برگزار شد، با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس امسال با دهه اول محرم اظهار داشت: حقیقتاً دفاع مقدس ما ریشه در فرهنگ و آموزه های عاشورایی دارد و واقعه عاشورا از آن دست وقایعی است که هیچ تاریخ انقضایی نمی توان برای آن متصور بود.

وی افزود: کربلا الگویی است برای همه رهپویان راه حقیقت و آزادگی که بدانند حیات تاریخ و دوام آن بستگی به خون مطهر سیدالشهدا(ع) و یاران ایشان دارد و به این خاطر است که ما قیام اباعبدالله الحسین(ع) را قیامی مستمر و دایمی در طول تاریخ می دانیم.

رییس فراکسیون روحانیت مجلس خاطرنشان کرد: همان طور که تاریخ تکرار پذیر است کربلا نیز تکرار می شود و در این تکرارها مومنان و جبهه حق باید بدانند که هیچ گاه نباید با ظالمان بیعت کرده و در گروه یزیدیان زمانه قرار بگیرند.

وی با اشاره به رشادت بی نظیر ملت ایران در طول سال های دفاع مقدس گفت: هدف دشمنان و رژیم بعثی از آغاز جنگ تحمیلی، تجزیه ایران و شکست کامل انقلاب اسلامی بود اما دیدیم که به عنایات خدا و هدایت های حکیمانه امام راحل و همراهی مردم و جوانان این مرز و بوم با این مرد الهی، امروز به جایی رسیده ایم که پیام انقلاب اسلامی با قدرت هر چه بیشتر به دنیا صادر می شود و ما در منطقه و جهان عزیزتر و مقتدرتر از هر زمان دیگری هستیم.

این رزمنده و فرمانده سال های دقاع مقدس ادامه داد: ما امروز میراث دار شهدا و سرداران دفاع مقدس هستیم و باید با عزت و افتخار این میراث را حفظ و تقویت کنیم.

وی افزود: البته باید توجه داشت که جنگ امروز ما به مراتب سخت تر و سهمگین تر از سال های دفاع مقدس است و اگر آمریکای جهان خوار با تهدید و فشار و گزینه های به ظاهر روی میز خود نمی تواند غلطی بکند به خاطر روحیه جهادی این ملت و جوانان آن همچون شهید حججی هاست.

حجت الاسلام و المسلمین ذوالنور ضمن انتقاد از برخی مقامات دولتی که برداشته شدن سایه جنگ از کشور ما را ربط به مذاکرات هسته ای و غیره می دانند، تصریح کرد: برخی قراردادها و مذاکرات سایه تهدید و جنگ را از سر ما برنداشته است، بلکه این توکل بر خدا و اعتماد بر قدرت داخل و تبعیت از ولایت فقیه در سایه اتحاد ملی بوده که باعث شده سایه جنگ از سر کشور ما برداشته شود.

وی ضمن محکومیت گستاخی های ترامپ در سخنان اخیرش در سازمان ملل گفت: دشمنان ما باید بدانند که اگر گلوله ای به سمت ما شلیک کنند، تل آویو را با موشک هایمان با خاک یکسان می کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی همچنین از دولتمردان خواست در بیان مشکلات، آدرس غلط به مردم ندهند و گفت: ما نباید خودمان را پشت دیوار تحریم پنهان کنیم و آدرس عوضی به مردم بدهیم، بلکه باید ضمن قبول اشتباهات بر جبران آن ها همت گماشته و از ظرفیت عظیم درون و تکیه بر مردم و جوانان برای غلبه بر مشکلات. استفاده کنیم

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha