چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
فرمانده سپاه قم - سردار احمدی

حوزه/ فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم تقویت عدالت در کشور و مبارزه با بی عدالتی را تداوم بخش اهداف مقدس انقلاب و دفاع مقدس عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سردار غلامرضا احمدی، صبح امروز طی سخنانی در مراسم رژه نیروهای مسلح استان قم با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: فرارسیدن هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و حماسه ها و ایثارهای ملت بزرگ ایران به خصوص رزمندگان، شهدا و خانواده های معزز آنان است که ما همیشه قدردان از خودگذشتگی آن ها هستیم.

وی افزود: صلابت و اقتدار امروز کشور و نظام اسلامی خود را مدیون امام و شهیدان و همه کسانی هستیم که برای حفظ عظمت و عزت انقلاب و نظام جانانه در برابر دشمن ایستادند.

احمدی با بیان این که کشور ما از ابتدای انقلاب تحت فشار و تحریم دشمن قرار داشته است، گفت: امروز هم که تحت فشار و تهدید دشمن هستیم در سایه ولایتمداری و حفظ وحدت ملی و توکل برخدا می توانیم بر مشکلات فائق شویم.

وی با تاکید بر اهمیت و ضرورت مساله عدالت در نظام و جامعه اسلامی خاطرنشان کرد: ما باید همواره مراقب باشیم که عدالت در کشور برقرار باشد و اساساً مبارزه با بی عدالتی و فساد یکی از مهم ترین عواملی است که باعث تداوم اقتدار کشور و انقلاب اسلامی می شود.

فرمانده سپاه قم با بیان این که ما درس دفاع از دین و حراست از انقلاب و نظام اسلامی را از مکتب عاشورا آموخته‌ایم، گفت: به تعبیر زیبای امام راحل ما در جنگ ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم چرا که باور بر خدا و اعتماد به کمک او داشتیم و بر توانایی های خود تکیه کردیم.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha