جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طرح تبلیغی

حوزه/مسئول واحد خواهران حوزه علمیه خراسان شمالی از برگزاری اختتامیه طرح تبلیغی «اسراء چهار» در حوزه علمیه این استان خبر داد.

زهرا واحدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: اختتامیه طرح تبلیغی اسراء چهار ویژه ماه مبارک رمضان و تابستان 96 در حوزه علمیه این استان برگزار شد.

وی  با اشاره به این که طرح تبلیغی اسراء چهار از اواخر اردیبهشت 96 آغاز و تا نیمه شهریورماه امسال ادامه داشت، ادامه داد: در این طرح تبلیغی 70 مبلغه خواهر حضور داشتند و در سطح 90 پایگاه، کلاس‌های تابستانی را برگزار کردند.

مسئول واحد خواهران حوزه علمیه خراسان شمالی افزود: این کلاس‌های تابستانی با موضوعات احکام قرآن، مباحث روز تحکیم بنیان خانواده و غیره برای 2 هزار نفر متربی در بجنورد و روستاهای حاشیه شهر برگزار شد.

وی با بیان اینکه طرح مزبور ویژه بانوان است، افزود: هدف از اجرای طرح اسراء آموزش قرآن کریم، بیان احکام، آموزش مهارت‌های زندگی و مباحث تحکیم بنیان خانواده از طریق ارائه آموزش‌های لازم به بانوان است.

واحدی خاطرنشان کرد: در این دوره طرح تبلیغی آموزشی اسراء در استان، علاوه بر آموزش قرآن و احکام و مباحث تحکیم بنیان خانواده، مسائلی چون اقتصاد مقاومتی، آسیب‌های اجتماعی ازجمله آسیب‌های ماهواره و غیره نیز بحث شده و آموزش‌های لازم در این موارد به بانوان ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه دوره آموزشی تبلیغی اسراء در سنین مختلف و به‌صورت تفکیکی برگزار می‌شود، تصریح کرد: دوره‌های آموزشی این طرح در مقاطع مختلف ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان، دانشگاه و بانوان خانه‌دار اجرا شده است.

مسئول واحد خواهران حوزه علمیه خراسان شمالی با یادآوری اینکه در سه دوره گذشته اجرای طرح تبلیغی آموزشی اسراء، طرح مزبور از سوی بانوان استان مورد استقبال خوبی واقع شده است، گفت: این طرح ازجمله برنامه‌های موفق نهادهای فرهنگی و مذهبی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت ایام تابستانی محسوب می‌شود.

واحدی خاطرنشان کرد: اختتامیه طرح تبلیغی اسراء چهار در محل بوستان ملی بش قارداش بجنورد از ساعت 14 تا 18 با حضور مبلغه‌های خواهر برگزار و در این مراسم از متصدیان و مجریان این طرح تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha