پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
 حجت الاسلام والمسلمین  سید مرتضی حسینی

حوزه/ مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به این که ترامپ با خوی کابویی خود در سازمان ملل صحبت کرد، گفت: تهدیدهای کلامی آمریکایی ها نشان دهنده ضعف آنها در برابر ملت انقلابی ایران است؛ ملت ما جنگ طلب نیست، اما در عمل نشان داده هر تهدیدی علیه استقلال خود را در نطفه خفه می کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسینی، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در امور روحانیت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن اظهار تاسف از اظهارات بی پایه و اساس و سخیف رئیس جمهور آمریکا، گفت: سخنان رئیس جمهوری آمریکا درباره ایران نشان دهنده جهالت جدید است و تهدید های او نشان می دهد ملت ما را نمی شناسد و از گذشته درس نگرفته و نمی داند ملت ایران شاگردان مکتب عاشورا هستند.

نسل هشت سال دفاع مقدس در مدافعان حرم متبلور است

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در امور روحانیت افزود: صدام هم فکر می کرد با این ملت می تواند با زبان زور سخن بگوید و با فسخ قرارداد الجزایر در مدت سه روز تهران را فتح کند، اما همه عالم سرنوشت ننگین او را دید؛ اینک مدافعان حرم راه شهیدان دفاع مقدس را تداوم بخشیده اند و جوانان این مرز و بوم نشان دادند نسل هشت سال دفاع مقدس در مدافعان حرم متبلور است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: ملت انقلابی و ولایت مدار ایران اسلامی، درس آزادگی را هرسال از عزاداری سیدالشهدا(ع) و عاشورا دریافت می کند و ملتی که این فرهنگ را دارد، از تهدید نمی ترسد و قدمی عقب نمی کشد.

خوی کابویی ترامپ

وی اظهار کرد: ترامپ شاید نمی داند رؤسای پیشین آمریکا از هیچ توطئه ای علیه جمهوری اسلامی ایران در طی سال های گذشته فروگذار نکرده اند و تهدیدات کلامی نشان دهنده ضعف آنها در برابر ملت بزرگ ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: توهین هایی که ترامپ با خوی کابویی خود در سازمان ملل به ملت ایران کرد، زیبنده خود اوست و شرم آور بود و سخنان تهدید گونه اش نشان داد که او از گذشته درس نگرفته و ملت ایران را نشناخته است.

وجود یک فرد ابله در جایگاه ریاست جمهوری آمریکا

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در امور روحانیت خاطرنشان کرد: اگر چه یکی از نتایج سخنرانی ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل، نشان‌دادن وجود یک فرد ابله در جایگاه ریاست جمهوری آمریکا برای جهان بود، اما ثابت کرد حقانیت با جمهوری اسلامی ایران است و آمریکا در شکست و خفت قرار دارد.

وی اظهار کرد: سخنان سخیف، وقیحانه و بی‌محتوای ترامپ در حالی خارج از اصول دیپلماتیک در مجمع عمومی سازمان ملل بیان شد که مانند گذشته اتهاماتی را برای فشار سیاسی متوجه ایران کرد، لذا مسئولان جمهوری اسلامی باید به تبعیت از رهبر معظم انقلاب، قاطعانه و شجاعانه پاسخ این یاوه گویی ها را بدهند.

ضرورت توسعه فرهنگ ایثار و شهادت

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامیداشت و بیان داشت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا ضمن تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و تلاش برای آشنا کردن قشر نوجوان و جوان جامعه، از ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حراست و پاسداری نماییم.

لزوم بازگویی ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در امور روحانیت در پایان گفت: هم‌زمانی هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس، این ظرفیت را در اختیار پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس قرار داده تا با حضور در مدارس و بازگویی ایثارگری‌های رزمندگان اسلام، شهدا و ایثارگران زمینه آشنایی بیشتر نسل جدید را با فرهنگ مقاومت آشنا کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha