جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دفاع

حجت الاسلام شمس الله جلیلیان مسئول حوزه نمایندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: برافراشته شدن پرچم سرخ حسینی در جهان امروز به برکت ولایت فقیه و ولایتمداری است .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان امروز در همایش «رهسپاریم با ولایت تا شهادت»، در جمع طلاب مدارس علمیه خرم آباد در مدرسه صادقیه این شهر، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: آرامش امروز ایران اسلامی مرهون خون مطهر شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس است و باید با پاسداری از دست آوردهای انقلاب، در مسیر صیانت از خون شهدا قدم برداریم.

وی با اشاره به اینکه امروز اقتدار، امنیت و ثباتی که در منطقه وجود دارد به پاس جانفشانی های جوانان غیور این مرزبوم است، افزود: شهدا با خون خود درخت انقلاب را آبیاری نمودند و موجب استحکام و تنومندی درخت اسلام و  انقلاب شدند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه برافراشته شدن پرچم سرخ حسینی در جهان امروز به برکت وجود ولایت فقیه و نعمت ولایت مداری است، خاطر نشان کرد: ولایت مداری و ولایت پذیری ضامن بقای اسلام و انقلاب است.

وی با تاکید بر این که اگر اطاعت پذیری و ولایت مداری در تمام عرصه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه و بطن زندگی افراد نهادینه شود، جامعه از گزند انحرافات و توطئه ها در امان خواهد بود، اظهار داشت: حرکت حول محور ولایت فقیه ضامن بقای اهداف دینی و اسلامی جامعه و نظام خواهد بود.

حوزه های علمیه و علماء در دوران دفاع مقدس نقشی بی بدیل داشته اند

حجت الاسلام جلیلیان با اشاره به نقش و ارزنده و حضور اثرگذار طلاب و روحانیت در دفاع مقدس و دوران جنگ تحمیلی، گفت: طلاب و مبلغان همواره دوشادوش رزمندگان با نبرد جانانه خود در جبهه های حق علیه باطل رسالت تبلیغی و دینی خود را انجام داده و همواره در سنگر خطیر جهادی و تبلیغی نقش خود را ایفا کرده اند.

وی با اشاره به اینکه علماء، طلاب و مبلغان در نوک پیکان دفاع مقدس رسالت خود را ایفا نموده اند، گفت: روحانیت با رهبری مبارزات مردمی علیه رژیم ستمشاهی در پیروزی انقلاب نقشی پررنگ داشته و پس از پیروزی انقلاب در دوران طلایی دفاع مقدس و تثبیت اهداف و آرمان های نظام جمهوری اسلامی نیز همواره در صف اول روشنگری و بصیرت افزایی آحاد جامعه بوده اند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در پایان با اشاره به اینکه امروز نیز طلاب و مبلغان باید ارزش ها و آرمان های انقلاب و گنجینه ارزشمند دفاع مقدس را برای نسل جوان بازگو نمایند، گفت: مبلغان تلاش نمایند با بازگویی ارزش های معنوی این گنجینه ارزشمند و گرانبها نسبت به ترویج روحیه ایثار و شهادت در بین نسل جوان گام بردارند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha