پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام علی اصغر شریفی

حوزه/ عبرت های عاشورا ، همه اقشار مردم را به جبهه های نبرد حق علیه باطل کشاند و با شکست دشمن و عقب راندن او، درس همیشگی به استکبار دادند، ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد.

حجت الاسلام علی اصغر شریفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، با تسلیت ایام شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) تقاون هفته دفاع مقدس امسال با دهه اول ماه محرم را بسیار مهم ارزیابی  کرد و گفت: این تقارن به هفته گرامیداشت دفاع مظلومانه ملت سرافراز ایران رنگ و بوی دیگری داده، چرا که دفاع جانانه در برابر  ارتش متجاوز صدام ملعون ریشه در عاشورای حسینیی دارد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی همه محاسبات نوید پیروزی صدام خبیث را می داد، پیام عاشورا و فریاد هیهات مناالذله سرمایه ملتی عاشق اهل بیت عصمت و طهارت بود که دشمن دنیا پرست و مادی نگر آن را به حساب نیاورده بود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و نام هزاران شهید گلگون کفن که همه هستی خود را فدا نمودند تا امروز ایرانی آزاد و مستقل داشته باشیم، یادآورشد: خداوند متعال را شاکریم که بعد از گذشت سالها از این حماسه جاویدان تاریخ، مردم همیشه در صحنه ایران همچنان آماده هرگونه فداکاری برای اعتلای کلمة الله می باشند.

حجت الاسلام شریفی تصریح کرد: به امید روزی که پرچم پرافتخار عزت و استقامت ملت بصیر ایران با دستان مقام عظمای ولایت فقیه، حضرت امام خامنه ای تقدیم مولایمان صاحب الزمان(عج) گردد و عزیز فاطمه زهرا(س) با ظهور خود نام حسین و راه حسینی را عالم گیر نماید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha