جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یادواره شهدای شهر سامن

حجت الاسلم برقراری گفت: یادواره های شهدا وسیله ای برای تقرب و بهانه ای مناسب برای انس گرفتن مردم با شهدا و تداعی کننده یاد و خاطره رشادت های شهیدان والا مقام به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان حجت الاسلام محمد باقر برقراری امام جمعه شهر ملایر عصر دیروز در یادواره شهدای روستای ناظم آباد در جمع طلاب مدرسه علمیه ولیعصر(عج) شهر سامن و عموم مردم بیان داشت: شهدا در ردیف انبیا و اوصیای الهی هستند، خداوند متعال به ما فرموده است بهترین رفقا شهدا هستند.

وی با اشاره به «وَ حَسُنَ أُولئِکَ رَفِیقاً» تصریح کرد: خداوند متعال چهار گروه را برای دوستی به ما معرفی کرده است، نخست انبیا الهی، دوم صالحین، سوم شهدا و چهارم صدیقین.

حجت الاسلم برقراری گفت: یادواره های شهدا وسیله ای برای تقرب و بهانه ای مناسب برای انس گرفتن مردم با شهدا و تداعی کننده یاد و خاطره رشادت های شهیدان والا مقام این مرز و بوم به شمار می رود.

وی در ادامه با اشاره به آثار انس با شهدا اظهار داشت: کسانی که با شهدا ارتباط برقرار کرده زندگی پاکیزه ای دارند که این مساله را در اثر های راهیان نور در جوانان مشاهده خواهیم کرد.

امام جمعه شهر ملایر ابراز داشت: زمانی که ما معتقد به آیات قرآن و زنده بودن شهدا باشیم می توانیم با ایمان کامل با شهدا ارتباط برقرا کنیم و با آنها رفیق و دوست شویم.

وی در ادامه با بیان اینکه شهدا روح اسلام را درجامعه زنده کرده اند گفت: جوانانی که با شهدا عهد و پیمان بسته اند زندگی شان صد درصد تغییر پیدا کرده و کاملا به سمت و سوی اسلام کشیده شده اند.

حجت الاسلام برقراری گفت: شهدا شفا بخش هستند و همانند انبیا طبیانی هستند که در روز زمین قرار دارند و مردم جامعه باید به طرف این گنج های معنوی کشانده شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha