جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌‌الاسلام والمسلمین یعقوبی- امام جمعه بجنورد

حوزه/امام‌جمعه بجنورد با اشاره به هجمه‌های جدید دشمنان در رابطه با حج و عاشورا گفت: هجمه قرار دادن حج و عاشورا از جمله منکرهای مدرن هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، صبح امروز در جمع اعضای ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان اظهار داشت: کمرنگ کردن ارزش‌ها، حرمت‌شکنی و تقدس زدایی از اهداف شوم دشمنان نظام است.

وی با اشاره به هجمه‌های جدید دشمنان در رابطه با حج و عاشورا افزود: هجمه قرار دادن حج و عاشورا ازجمله منکرهای مدرن هستند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: اگر دشمنان حج و عاشورا را مورد هجمه قرار می‌دهند، هدفشان این است که غیرمستقیم وارد میدان شده و افکار جوانان را مخدوش کنند.

وی افزود: این‌ها منکرهای مدرن هستند، باید آن‌ها را شناسایی کرد، شیوه دشمنان را باید رصد کنیم تا بدانیم که آن‌ها از چه راهی می‌خواهند ارزش‌ها را مورد هجمه قرار دهند.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی اظهار داشت: دشمن می‌خواهد ارزش‌های عاشورا را از بین ببرد و ما باید مواظب و مراقب باشیم. دشمن می‌خواهد جایگاه معنویت را از جامعه بگیرد و در این صورت افرادی روی کار می‌آیند که با اصل نظام مخالف هستند و غیرمستقیم ذهن جوان‌های ما را هدف قرار داده‌اند.

وی تصریح کرد: دشمن چند موتوره کار و خودش را تقویت می‌کند و باعث حرمت‌شکنی در جامعه می‌شود و این وظیفه ما است تا در برابر هجمه دشمنان ایستادگی کنیم.

استاد حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: باید جوانان را به سمت شناسایی امربه‌معروف و نهی از منکر سوق دهیم و در نهادینه کردن این فریضه الهی در جامعه تلاش وافری داشته باشیم.

وی با تأکید بر حفظ نظام و انقلاب اسلامی افزود: ما نمی‌توانیم شاهد دهن‌کجی عده‌ای اقلیت در نظام باشیم، اگر عده‌ای به مسیر شهدا و خون شهدا تمسخر می‌کنند، نباید ساکت بود، باید از ارزش‌های نظام و انقلاب دفاع کرد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی تأکید کرد: نباید ملت ایران اجازه دهند که دشمنان به بدنه نظام وارد شوند و این درخت را مورد هجمه قرار دهند.

امام‌جمعه بجنورد با بیان اینکه شبکه‌های اجتماعی منکر تولید می‌کنند، اظهار داشت: در این راستا دشمنان چند موتوره برای گسترش ضد ارزش تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به تولید منکرهای مدرن در فضای مجازی خاطرنشان کرد: امروزه فضای مجازی به ابزاری در دست دشمنان برای اجرای اهداف و دنبال کردن آرمان‌های ضد اسلامی و ضدانقلابی آنان تبدیل شده است، آنان از این طریق عرفان‌های کاذب را نشر می‌دهند و شبهات زیادی را ترویج می‌کنند، حال در این شرایط ما هم وظیفه‌داریم تا با حضور فعال در این زمینه، با این دسیسه دشمنان مقابله کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha